7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jesper

eMac maakt zware zoem geluiden

Vanaf het moment dat ik m’n hp deskjet 3820 heb geinstalleerd, maakt m’n eMac (800Mhz, 512Mb RAM) zware zoemgeluiden die zich telkens herhalen? Verder herkent Print Center m’n printer niet, want ik heb hem per ongeluk gedeleted, maar later na een uninstall weer geinstalleerd en doet hij het nog steeds niet. Wat is hier allemaal aan de hand? :sealed:

Bedankt

Bijdrager
    JeePee

Een uninstall? Wat bedoel je daarmee? Je kunt met de installatieCD van 10.2 je printerlijst weer bijwerken…

Bijdrager
    Jesper

Ik heb de software voor de printer geuninstalled, maar nu zegt de print center nog steeds dat de driver niet is geinstalleerd terwijl ik de printer software daarna wel opnieuw heb geinstalleerd! En hij heeft het eventjes gedaan totdat ik op die stomme delete knop drukte in print center :x

Hoe kan ik m’n printer lijst bijwerken? Wordt ie dan helemaal gereset? Dat zou denk ik wel het beste zijn.

Thx

Bijdrager
    Jesper

Mijn eMac begint trouwens zwaar te zoemen wanneer ik er een CD in stop. Is dit normaal? :roll:

Bijdrager
    JeePee

Hangt het van de cd af? Is het bij alle cd’s? Of bij sommige…

Heb je boel niet in de wachtrij gezet? Afdruktaken gestopt? Probeer anders dat wat ik hiervoor voorstelde, met 10.2 CD je printerlijst bijwerken…

Bijdrager
    jonnie

als ik een cd in mijn g4 prop gaat ie ook zoemen, maar dan is ie de cd aan het lezen.

Mischien is dit ook bij jouw het geval?

Wat je printer betreft, probeer eens wat jeepee zegt. Zal moeten werken hoor. je kunt ook even op internet je drivers downloaden en die installeren.

Bijdrager
    Jesper

Hai,
    Ik heb ook al ontdekt dat dat zware zoemen gebeurt bij het lezen van een CD. Zal wel normaal zijn dus. Maar toch bedankt!

Probleem met printer is nog niet verholpen. Toen ik de printer voor het eerst had (2 dagen geleden) had ik de software die erbij zat succesvol geinstalleerd. En heb ik ook kunnen printen. Maar 5 minuten later heb ik in Print Center per ongeluk m’n printer van de lijst gedeleted. Als ik hem dus weer opnieuw wil installeren met de CD’s van HP blijft hij aangeven dat de driver niet is geinstalleerd. Volgens mij zit er ergens een fout in Print Center? :roll:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.