9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    k3vin

Emac maakt overdreven geluid

Ik zit met een tamelijk iritant probleem. Ik heb al een tijdje een eMac en die staat op mn kamer. De laatste tijd viel het mij op dat hij overdreven veel luid blaast/zoemt. Ik had al achteraan het stof uitgeblazen en toen was het een tijdje iets beter maar al snel was het terug even erg.
    Kent iemand dit probleem? en wat kan het probleemn zijn en is er aan te doen?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    Schimmeltje

Ik weet niet hoe handig je bent, maar je kan er een geruisloze PAPST fan in zetten (vraag ernaar bij een goede pc-shop)

Bijdrager
    Xserve

Of het stof uit de radiator halen.

Bijdrager
    Nikita
    ”Xserve”

Is een radiator niet een verwarmingselement? :sealed:

Bijdrager
    Schimmeltje

Misschien is dat belgisch voor koelblok?

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Nikita”
    ”Xserve”

Een radiator is een onderdeel van de centrale verwarming, zo het apparaat waar de warmte uitkomt.
    Rare jongens/meisjes die hollanders:P

Bijdrager
    Nikita
    ”pietjepuk6546″
    ”Nikita”
    ”Xserve”

Een radiator is een onderdeel van de centrale verwarming, zo het apparaat waar de warmte uitkomt.
    Rare jongens/meisjes die hollanders:P

Mag ik je d’r even op wijzen dat Xserve toch echt een Belgisch vlaggetje onder z’n naam heeft staan? :wink:

Bijdrager
    k3vin

interessant gesprek :P
    Het stof heb ik al uit die ventilator gehaald, en het hielp niet echt :?
    Maar mn pc staat op een kleine kamer en redelijk dicht tegen de muur.. kan het ook zijn omdat het warm is dat die ventilator meer lawaai maakt? Of heeft dat er allemaal niks mee te maken? :?

Bijdrager
    t.leffers

Het kan ook nog dat de ventilator simpelweg aan het eind van z’n Latijn is. Ik heb dat met m’n ouwe PC ook regelmatig meegemaakt. De fan draait dan nog weg, maar heel onregelmatig en rammelend. Een nieuwe hoeft niet heel duur en ingewikkeld te zijn; dan moet de fan echter wel een standaardafmeting hebben, en niet een speciale vorm hebben, zoals ik nu in m’n iMac G5 heb zitten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.