-
Q:
eMac gebruiken als 2de beeldscherm
Ik weer.
Een tijdje geleden had ik een paar iMac G3tjes op overschot, en wou één iMac als extern beeldscherm gebruiken. Maar jullie vertelde mij dat daar geen aansluiting voor was.
Nu ongeveer het zelfde, ik heb een paar eMacjes op overschot en zou deze ook aan elkaar willen koppellen. Dat één eMac gewoon computer & beeldscherm blijft en de andere word gebruikt als een tweede beeldscherm. Nu weet ik niet de juiste naar hiervoor maar ik bedoel dus dat twee beeldschermen één geheel vormen.Welke kabel heb ik hier voor nodig?
(Liefst niet via netwerk)Ik hoor het graag.
JaakInactiefAnoniem18 oktober 2008 om 09:09unsound geld dit ook voor een oude imac g3 ??
ik kan er binnenkort 1 krijgen en lijkt me wel vet als een extra scherm.
Een hele simpele stelregel voor zowat alle Apple computers: Er is geen eenvoudige manier om een iMac/eMac/Mac Pro/Mac mini/MacBook (Pro) te gebruiken als extern beeldscherm zonder netwerk. Er is simpelweg geen enkele Mac computer met een video in, tenzij je iets gaat knutselen via een EyeTV, dan zou er nog een mogelijkheid kunnen zijn.
Het zal waarschijnlijk “vanaf” zijn. De client zal wel 10.5 moeten draaien en de servers mogen dan ook nog 10.4 draaien.
EDIT: Er staat een foutje bij hun op de voorpagina. Als je hier kijkt dan staan daar de goede systeemvereisten. Het is dus zowel 10.4 als 10.5 geschikt en zelfs nog voor PC als het nodig blijkt.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.