7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Tinnieman

Elke keer analyse aaneengeslotenheid nummers bij aansluiten

Sinds ik heb geupdate naar itunes 7 heb ik een klein probleempje

elke keer als ik mij ipod aansluit dan gaat hij alle nummers op de ipod initialiseren om te kijken hoe het zit met de aaneeengeslotenheid van de liedjes

met 5000 nummers duurt dit best lang

hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet elke keer geanalyseerd wordt?

oh ja, ik heb een 4g ipod (40 gig)

Bijdrager
    PietjePuk

Niet, alleen door af te wachten. Het duurt even maar is slechts éénmalig. Ik heb een dikke 15000 liedjes staan. Je wilt niet weten hoelang dit duurt:P

Bijdrager
    Tinnieman

het probleem is dat ie het elke keer doet…en dan gaat het irriteren natuurlijk

ik zit elke dag gewoon een tijd te wachten en dat alleen om er een paar podcasts op te zetten

Hij geeft ook geen foutmelding ofzo

Bijdrager
    PietjePuk

Maar dan doet ie volgens mij toch maar telkens een stuk van je 5000 nummers. Of wacht je tot alles gecontroleerd is telkens?

Bijdrager
    Tinnieman

ik wacht netjes

Bijdrager
    PietjePuk

Ik veronderstel dat je je muziek niet op je HD hebt staan maar alleen op je iPod? Mss dat de oplossing dan is van alles terug op je HD te zetten, te laten controleren en vervolgens terug op de iPod te zetten.
    Het klinkt en is omslachtig maar verder kan ik niet meteen een oplossing bedenken.

Bijdrager
    Tinnieman

tja, alles staat hier ook op een harddisk…

ik weet het zelf ook niet meer, opnieuw instellen van de ipod zal misschien wel werken maar vindt ik eigenlijk te veel gedoe voor dit kleine (maar wel iirriterende) probleem..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.