17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Elgato EyeTV for DTT-stick voor reguliere kabel tv

maccers,

bovenstaande stick lijkt mij wel wat om op mijn macbook pro op de keukentafel televisie te kijken.
    Als ik het pakketje bekijk wordt daar ook een antenne bij geleverd? Ik kan toch gewoon mijn UPC kabel in de stick prikken om tv te kijken of kan ik alleen met de antenne digitenne ontvangen.

heeft iemand hiermee ervaring

gaarne reacties

Bijdrager
    Gijs Raggers

Volgens mij staat een van de T’s in DTT voor terrestrial en dat betekent dus geen kabel.

Bijdrager
    t.leffers

Deze stick is inderdaad alleen geschikt voor digitale TV. Miglia heeft in ieder geval een stick die analoge TV kan weergeven.
    Deze dus

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Laat ik er ook even bij vertellen dat ik ook de mogelijkheid heb op digitale TV van UPC maar wat ik uit jullie reacties lees is de gevraagde stick alleen geschikt voor digitenne….

Bijdrager
    dr.cody

Wat voor digitale tv dan?

Kabel of de digitenne manier?

Kabel kan je schudden. Gaat alleen met de EyeTV 610.
    En die stick die hier net werd voorgeschreven is voor analoge kabel TV.
    En die DTT stick moet je al helemaal vermijden, tenzij je alleen Ned 1 2 en 3 wil kijken.

Bijdrager
    KarelWillem

Alleen vrij verkrijgbare zenders ontvang je met die stick.

In het Digitenne ontvangst-gebied is dit Nederland 2 (en niet 1, 2 en 3 dus!).

Verder kan je hier niets mee.

Dit staat op de Apple-site:

Bekijk digitale ethertelevisie op je Mac, neem het op, bewerk het en geniet ervan met EyeTV for DTT, de kleinste en meest geavanceerde digitale tv-recorder voor de Mac.

Digitale ethertelevisie wordt in Nederland alleen geleverd door Digitenne en Digitale TV van KPN.
    En in dit geval is dus alleen de eerder genoemde Nederland 2 maar te ontvangen met dit ding.

Bijdrager
    dr.cody

Ik loop dan ook voor op de zaak.:lol:

Ze gaan Ned 1, 2 en 3 vrij geven omdat de analoge zending via de lucht gestopt word door de overheid. Dus je kan die ouwe hark antenne gaan gebruiken om je BBQ na de zomer mee schoon te scrubben. Of als oversized tandenstoker.

Daarom dusssssssss…….

Bijdrager
    t.leffers

@dr. cody:

Zou je misschien je bron kunnen prijsgeven en een datum kunnen noemen, want op deze manier hebben we natuurlijk niks aan je mededeling. :wink:

Bijdrager
    Pedro
    Bijdrager
    Rutjes

Ik heb dus al KPN TV op me tv op me kamer. klopt het dan dat ik dus al deze zenders gewoon op me Mac kan bekijken na aanschaf van de Elgato EyeTV for DTT-stick?

Bijdrager
    qjb

Als er voor het kijken van DVB-T van KPN een kaart nodig is zal het niet werken met de stick. Deze voorziet hier niet in.

Bijdrager
    empoor

Kan je hem niet aansluiten op een decoder? :?

Bijdrager
    Hugo Gomez

Hi, I´m not dutch, so I going to write in english, I hope this don´t be a problem for you.

I´m thinking to buy the new one eyeTV Hybrid, this work for analog and for digital TV, but how I could read here (using the sherlock translator :D ) the analogic will finish this year for the goverment and the digital is doesn´t work with this little stick.

I could understand right or if I buy this stick I´ll see a lot of channels only with his little antenna?

I hope somebody can be tell me an answer?

(I´m sorry for my english I now is very poor)

dank

Bijdrager
    error

Vanaf 11 december a.s. zijn er hier drie zenders gratis te ontvangen met de EyeTV Hybrid

Nederland 1, 2 en 3 en de regionale omroep komen op 11 december 2006 zonder abonnement beschikbaar in de digitale ether.

http://www.signaalopdigitaal.nl

http://www.minocw.nl/ontvangst

Bijdrager
    Hanky Dussen

Heb je eigenlijk nog een aparte decoder nodig of is zo’n EyeTV Hybrid voldoende om Ned. 1,2 en 3 binnenkort te ontvangen ?

Bijdrager
    error

EyeTV Hybrid + meegeleverde EyeTV software is voldoende voor Nederland 1, 2, 3 en de regionale kanalen (afhankelijk in welke regio je bent).

Bijdrager
    Hanky Dussen

okee, bedankt voor je antwoord !

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.