11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Doulos

Elf yourself downloaden?

Office Max heeft een geweldige leuke optie om je eigen koppie te plakken in een flash animatie van een dansende elf. Zoiets is natuurlijk leuk om te bewaren en ik probeer de flash movie te downloaden via Keepvid, maar dat lukt niet.

Heeft iemand een briljant idee?

Zie website: http://www.elfyourself.com/

Bijdrager
    KarelWillem

Snapz Pro?

Bijdrager
    Doulos
    ”KarelWillem”

Snapz Pro?

Kan vast eenvoudiger :wink:

Bijdrager
    Zakske

Kan niet (heb het een paar dagen geleden al geprobeerd).:roll:

Probleem is dat het twee videobestanden zijn: het dansje en het hoofd. Die worden van de server gehaald en op de site aan elkaar gekoppeld. Je zou natuurlijk wel beide bestanden apart kunnen downen, ze importeren in Flash en de beweging vervolgens aan elkaar linken (zou niet erg moeilijk moeten zijn, mits je een beetje kennis van Flash hebt)… maar daar had ik geen zin in.

Optie is inderdaad om een screencap te maken met Snapz Pro oid.

Bijdrager
    Doulos
    ”Zakske”

Kan niet (heb het een paar dagen geleden al geprobeerd).:roll:

Probleem is dat het twee videobestanden zijn: het dansje en het hoofd. Die worden van de server gehaald en op de site aan elkaar gekoppeld. Je zou natuurlijk wel beide bestanden apart kunnen downen, ze importeren in Flash en de beweging vervolgens aan elkaar linken (zou niet erg moeilijk moeten zijn, mits je een beetje kennis van Flash hebt)… maar daar had ik geen zin in.

Optie is inderdaad om een screencap te maken met Snapz Pro oid.

Dank voor je antwoord. Jammer. Snapz Pro is wat prijzig om incidenteel te gebruiken.

Bijdrager
    Zakske

@Frederik: zo ver waren we inmiddels ook al. Enige probleem is dat dat alleen de lege elf is, je eigen hoofd (en het geluid en de achtergrond) ontbreken dus.:|

Bijdrager
    freshface

Ik heb mijn post aangepast.

Bijdrager
    Zakske

En… nu zie ik nog steeds een lege elf?:roll:

Bijdrager
    freshface

De hoofden zijn dynamisch gekoppeld en geanimeerd dmv actionscript.
    Dus je zal er je eigen hoofd moeten opzetten, want actionscript kan ik niet uit de swf halen.

Bijdrager
    Zakske
    ”Doulos”
    ”KarelWillem”

Snapz Pro?

Kan vast eenvoudiger :wink:

Dit zei de topic-starter op de tip om Snapz Pro te gebruiken… denk niet dat hij erg veel zin heeft om zich in ActionScript te verdiepen. :innocent:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.