3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    lordoftheflatbush

El Captitan bugs

Tot nu toe een aantal bugs gehad:
    1. Na opstarten uit slaapmodus (scherm dichtgeklapt) hangt het inlogscherm. Grafics door elkaar en toetsenbord/muis doet het niet. Na een tijdje weer wel (freeze?) en op de gok mijn password ingegeven. Toen deed hij het wel weer.
    2. Safari: pinnen van tabbladen -> safari hangt / stormbal -> geforceerd stoppen
    3. Office 2016: Word crashed spontaan. Maar dit ligt aan MS volgens de forums. Die hebben 4 maanden zitten slapen of zo.
    Voor de rest prima. Geen grote nieuwe dingen, betere stabiliteit. Goede zaak.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

1. Na installatie Schijfhulpprogramma gedraaid: klein aantal verweesde blokken gevonden (8). FileVault moeten uitschakelen om dit te kunnen herstellen met Command+R. Daarna alles terug in orde.
    2. Herinneringen widget in berichtencentrum doet raar: het duurt gemakkelijk 30 seconden alvorens ze te zien zijn in berichtencentrum. Lange herinneringen zijn niet helemaal leesbaar (worden horizontaal onderbroken).
    3. Mission Control laat bovenin geen bureaublad zien (na een herstart), maar een grijs vlak. Als je terug een bureaublad kiest, dan keert het terug, behalve wanneer je de foto van El Capitan neemt.
    4. Soms geen (of te laat) geluid bij versturen van mail of bij binnenkomende mail.

Dat waren ze denk ik. Voor de rest werkt het erg vlot en de kleine handigheidjes zijn wel écht handig.

Geen problemen met Word of Safari. Ook geen freezes gehad.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  MoNdO GeNeRaToR.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  MoNdO GeNeRaToR.

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Ook nog een irritante Finder bug, maar die had ik ook al in de vorige OSX versie. Soms zijn bestanden niet zichtbaar in Finder, terwijl ze er wel zijn (check via Open Bestand). Als ik de laptop opnieuw opstart, dan is alles weer zichtbaar. Erg irritant omdat je soms denk dat een bestand weg is terwijl het niet zo is (gelukkig).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.