8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Darkgnome

Eizo Flexscan schermen

Beste mensen,

Ik ben al enkele maanden opzoek naar een extern scherm voor aan mijn macbook te hangen.
    Nu heb ik aan mijn vaste verkoper gevraagd wat hij zou aanraden in verband met prijs/kwaliteit en rekening houdende met grafisch werk.
    Daarbij kreeg ik te horen dat de Eizo Flexscan schermen zou kunnen aankopen. Nu ik zou niet de duurste schermen nemen maar één van de goedkopere modellen rond de 500euro.

Nu kan ik niet echt meteen reviews vinden of filmpjes op het internet.
    Dus ik vraag mij af of iemand ervaringen heeft met deze schermen en wat deze ervaring is?

Momenteel verkies ik dit merk vanwege de vijf jaar garantie en blijkbaar echt wel degelijke kwaliteit.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zeg, kijk eens in de Tweakers Pricewatch. Daar vind je vast wel reviews.

Bijdrager
    Pieterr

Misschien is de Eizo Flexscan S2243WH iets voor je?

Er zijn een aantal goede merken monitoren.
    Kijk ook eens in dit topic:

Alternatieve beeldschermen voor je Mac: een overzicht

Bijdrager
    Thomash

Ik heb nu ongeveer een jaar de S2243WH en ben uiterst content – wel moet ik vermelden dat ik geen echt kleur-bijzonder werk verricht maar kwa inkijkhoek e.d. is het een heel fijn scherm. Let wel op, de laatste twee letters geven aan wat voor voet je er bij neemt.

Bijdrager
    Road

500 euro is wel aardig wat geld voor wat grafisch werk. Zelf heb ik de Samsung Syncmaster 226BW. In het begin was ik erg huiverig over Samsung, nu 1 jaar later ben ik nog steeds tevreden over Samsung. Ik heb zelfs nog een medion gehad wat ook prima was. Naar de winkel gaan is toch de beste optie, dan pas kan je verschillende schermen vergelijken. Voor minder geld heb je zeker geen slecht scherm. Succes met je keuze, laat even weten wat jou keus is geworden.

Bijdrager
    Thomash

Je ziet in de winkel alleen niet echt vaak een EIZO scherm staan om mee te vergelijken..

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee dat klopt, omdat ’t een duurder merk is dat doorgaans in professionele settings wordt gebruikt.

Bijdrager
    strigoi

Hier kan je toch aardig wat reviews vinden :slant:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.