9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    joriss

Eindeloze synchronisatie na update iOS5

Beste OMT-ers,

Ik heb een iPod Touch 4G geüpdatet naar iOS5, maar sindsdien blijft na een synchronisatie (bedraad of draadloos, maakt niet uit), iTunes hangen op het volgende scherm. http://cl.ly/2t2q3b1F2g0g1F1v2x2f
    De iPod stopt dus niet met synchroniseren. Alleen door op ‘x’ te drukken stopt de synchronisatie. Hij heeft er vannacht de hele tijd aangehangen, maar zonder resultaat. Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,
    Joris

Bijdrager
    McWouter

Zelfde probleem hier, ware het niet dat na een aantal keer annuleren er na uren toch een volledige sync gedaan is.

Ook als er geen gegevens worden gewijzigd dan duurt puur het scherm ‘wachten tot wijzigingen worden toegepast’ nu 8 minuten…

iTunes 10.4 was dan in 30 seconden klaar met de volledige sync.

Bijdrager
    macpro

Ik zit volgens mij in hetzelfde schuitje: iPhone 4G bijgewerkt naar iOS 5. Nu wil ik de muziek er weer opzetten en bij mij lijkt het dat de boel hangt op stap 5 van 5: Wachten totdat wijzigingen zijn toegepast.

Ik laat ‘m maar eens een tijdje z’n gang gaan. Kijken of er straks toch wat deuntjes op m’n iPhone staan, anders heb ik morgen geen muziek in de auto.

Bijdrager
    McWouter

Gisteravond met mijn iPod eens getest: volledige nieuwe installatie gedaan zonder terugzetten van een reservekopie. Als ik dan beetje bij beetje data naar de iPod sync, verloopt alles normaal. Naar mate er meer gegevens (20 gb aan muziek) worden toegevoegd treed het probleem weer op.

Inmiddels staat de iPod weer half vol, mijn iPad is ten opzichte van de eerdere upgrade naar iOS5 niet gewijzigd of hersteld en beiden synchroniseren nu wel ware het niet dat de fase ‘wachten tot wijzigingen worden toegepast’ bij beide apparaten stipt een kwartier duurt. Ook als er geen nieuwe gegevens hoeven te worden gesynct.

Erg vaag en irritant, maar ik weet in iedergeval dat het werkt. Ook iTunes nog opnieuw geïnstalleerd, dit gaf geen verbetering.

Hoop dat dit een bugje is dat er in 5.1 of 10.5.1 uit gaat….

Bij anderen ook enige verbetering?

Bijdrager
    macpro

Uiteindelijk is vannacht alle muziek netjes op mijn iPhone verschenen. Hoe lang de melding is blijven staan weet ik niet. Ik was toen druk bezig met ZZZZZZzzzzzzzz.

Bijdrager
    N3RD

Hier hetzelfde; sync tussen iPad en iMac

Bijdrager
    marioo

Bij mij ook dezelfde situatie, maar na twee nachten nog geen resultaat.

Zucht, Ik krijg een microsoft dejavu…

Als iemand de oplossing heeft, hou me in de loep..

Bijdrager
    N3RD

Bij de iPhone 4S heb ik er gek genoeg geen last van…

Bijdrager
    N3RD

Dit is al een tijdje geleden opgelost door iPad weer geheel te formateren en als nieuw in te richten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.