5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mcvlo

eindeloze opstarttijd

Wat kan ik doen aan het feit dat het zo ontzettend lang duurt voor er een account is opgestart. Op de imac hebben we er drie en het duurt vijf minuten voordat een account is opgestart.

Bijdrager
    crystina

Ik had dit probleem ook op een imac. Bij deze imac was het probleem fonts in fontbook. Nadat ik alle fonts uit de fontmap van het desbetreffende account had gehaald was het probleem verdwenen.

Bijdrager
    DEform

Ik heb het zelfde met m’ nieuwe iMac G5 met iGig ram… Ik heb wel zeer veel programma’s erop staan, maar als ik opnieuw opstart gaat het vrij snel,

Tot ik mezelf inlog, dan krijg ik een dikke 3min het gekleurde draai-dingetje!
    En gister toen mijn zus overschakelde naar haar (simpele) account met alleen safari, office en msn kreeg ze zelfs het gevreesde mat-zwarte scherm! Volledig vast!

Eerst dacht ik dat het was omdat ik nog maar 12 van de 250GIG hd over had, maar nu heb ik terug een dikke 130 vrij, omdat ik een firewire disc gekocht heb, maar nog geen verbetering!

En ik moet jammer genoeg regelmatig opnieuw opstarten omdat mijn versatel adsl de hele tijd blijft hangen na lang surfen of downloaden!

Bijdrager
    mcvlo

Ik heb inderdaad erg veel fonts……. Zal vanavond even kijken hoe ik ze heb gerangschikt. Bedankt voor de tip.

Bijdrager
    DEform

Ik heb ook wel superveel fonts geinstalleerd de laaste tijd. Mag ik gewoon alle grijze lettertypen en degene met een bolletje voor verwijderen uit de lettertypencatalogus?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.