2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Paul

Eindelijk! XPress 6.0 is binnen!

Het heeft dan echt lang geduurd, maar Passport is dan nu toch binnen. Hoe snel leert een mens vergeten hoe ongemakkelijk het was om XPress onder Classic te draaien: altijd weer dat probleem met beeldopbouw etc. etc…..
    Ik weet het, sommige van ons hebben Xpress al afgezworen en hebben zich bekeerd tot ID. Het zal een strijd worden in de toekomst tussen die softwarebedrijven; gezond overigens – zo worden de producten als maar beter.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen: met de nieuwe mogelijkheden, met drukkers etc etc.

Greetz,

Paul

Bijdrager
    Macteach

Wel Paul, gefeliciteerd.
    Ik heb meteen een vraagje aan je: ik heb gelezen dat wanneer je een index hebt aangemaakt in documenten in versie 4 of 5 en je opent deze in versie 6, je index is verdwenen!
    Ik heb documenten waar veel tijd in is gestoken om een uitgebreide index te maken. Wanneer ik zo’n document zou openen in versie 6 en ik zou zien dat wanneer ik het indexpalet zichtbaar maak al mijn indexingangen niet meer aanwezig zijn dan is QXPress versie 6 in EEN klap voor mijn overbodig.
    Let op: in indesign een QXPress document openen zorgt voor veel tekstverloop maar de indexingangen blijven gedefineerd als een inDesign index.

Kun je dit misschien checken? (ik kan je eventueel een QXPress test document sturen met indexingangen…)

Deze indexkwestie is zo belangrijk voor ons dat een eventuele aanschaf van versie 6 hier volledig van afhankelijk is!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.