17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Dbakker

Eindelijk MijnPostbank doet het weer normaal!

[size=18:b860bb5d7e]Eindelijk MijnPostbank doet het weer normaal! [/size:b860bb5d7e] 8)

Ziedaar, de nieuwe update voegt echt iets toe.
    Overschrijven van spaarrekening naar lopende rekening kan weer gewoon zoals dat hoort!
    Ik heb nog niet alle combinaties gestest maar dit werkt in ieder geval.

Lag het dan toch aan safari/OSX??? :sealed:

Groet Douwe-Jan

Aanpassing:
    Zie topic hieronder…. het lag blijkbaar toch aan de Postbank.

Bijdrager
    brabant

Mijn Postbank.nl doet al weken normaal. Wat was jouw probleem dan?
    4 weken geleden wel even wat storing gehad, maar dat was snel weer weg.

Bijdrager
    jantjeerd

Is dit een update geweest van de Postbank of een systeem update??

Bijdrager
    krid

Postbank normaal met 10.3.9?

Bijdrager
    Dbakker

Voor de achterblijvers,

Na updates van de mijnpostbank en OSX was het voor veel maccers niet meer mogelijk normaal geld over te schrijven van de spaarrekeningen naar de lopende rekening. Ook de toegankelijkheid van de internetspaarrekening was betreurenswaardig en alleen volgens standaardstapjes mogelijk.

Over beide problemen lopen al erggg veel verschillende draadjes… waaruit veel ongenoegen blijkt.

Zoek daarvoor maar eens op dit forum op ‘ mijnpostbank’
    Kortom. Het lijkt erop dat veel gebruikers baat zullen hebben bij de nieuwe update
    :P

Bijdrager
    Pink Grapefruit

2 dagen terug deed het internetsparen van mijnpostbank het opeens bij mij.
    Ik was verbaasd :o

Maar had dus nog niks met 10.3.9 te maken, want die heb ik een uur geleden geinstalleerd.

Bijdrager
    Dbakker
    ”Pink

2 dagen terug deed het internetsparen van mijnpostbank het opeens bij mij.
    Ik was verbaasd :o

Maar had dus nog niks met 10.3.9 te maken, want die heb ik een uur geleden geinstalleerd.

Ik had de moet al opgegeven dat ze er nog wat aan zouden doen. Vandaar dat ik pas weer heb geprobeerd NA de update…

Blijkbaar had ik dan toch ooit gelijk met m’n stelling dat die programmeurs daar bij de Postbank maar wat hebben aangerommeld.

Jammer… immers een bank waarvan de site het twee maanden niet lekker doet….
    dat kan wat mij betreft echt niet door de beugel.

Maar goed als het nu werkt,
    zal ik vanaf nu niet meer zeuren.

Bijdrager
    Gijs

Doen bij jullie de overschrijvingen het ook weer gewoon? Ik moet nog steeds eerst een keer op opslaan klikken voor het werkt. Anders krijg ik een foutmelding en mag ik opnieuw alles invullen. Ook de tabjes bovenaan (naar Internetsparen bijv.) doen het nog steeds alleen op de startpagina. Of zou ik de cache eens moeten leegmaken?

Bijdrager
    Dbakker

Wellicht even je cache leegmaken. Bij mij lijkt het goed te werken. Zodra ik weer iets overmaak zal ik kijken of ik misschien iets dubbel moet doen.
    Ik heb in ieder geval wel de laatste update gedownload.

Bijdrager
    Amsterdam

Wat een gezeik. Ik kan overschrijvingen tussen rekeningen prima doen. Maar zodra je naar Internetsparen gaat en daar wil inleggen of opnemen wordt ik geloopt naar het inlogscherm. Wat een tyfuszooi.

Heb de Postbank gebeld over dit euvel en kreeg een mail met de oplossing: voor Windows.
    Dus heb ik weer gebeld en ik kreeg een link naar een docs.-site van Apple namelijk deze:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301380

Hier staat het een en ander over een Java-toestand. Heb alle stappen met betrekking op mijn geval uitgevoerd maar werken: ho maar. Zowel in Safari als Internet Explorer zie ik wel wat ik op mijn internetspaarrekening heb staan, maar inleggen of opnemen: ik kan simpelweg niet bij m’n eigen geld. Echt te triest voor woorden dat iets als dit kan gebeuren.

Ik heb gezocht uiteraard naar iemand die de oplossing heeft gepost, maar kan het hier niet vinden evengoed. Wie heeft het verlossende woord?

Bijdrager
    ivdh

Ik ben net 2 weken in het bezit van een Mac (na jaren Windows gebruikt te hebben) en ben door de Postbank nadat ik het probleem van het niet meer kunnen opnemen/inleggen op mijn internetspaarrekening had voorgelegd en aangegeven had dat de Java oplossing niet werkt naar dit forum doorgestuurd. Hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden.

Bijdrager
    Esquare

Met Omniweb 5.1 werkt Postbank.nl keurig!

Bijdrager
    Amsterdam
    ”Esquare”

Ook geld inleggen op de internetspaarrekening?

Bijdrager
    Esquare
    ”Amsterdam”
    ”Esquare”

Ook geld inleggen op de internetspaarrekening?

Yep. Net geprobeerd en het werkt.

Bijdrager
    Amsterdam

Esquare, dank je wel. Het werkt inderdaad. Ben je hartstikke dankbaar. :)

Bijdrager
    Gijs

Met Camino lukt het ook prima na een ingreep. Zie mijn uitleg op pagina 3 in het andere draadje:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=43608&postdays=0&postorder=asc&start=30

Niet geprobeerd, maar ik veronderstel dat het ook werkt met Mozilla, andere versies van Netscape en Firefox. Alleen Safari dus niet, helaas…

Bijdrager
    Dbakker

Hebben jullie het onlangs nog geprobeerd met Safari?
    Bij mij was het overschrijven van en naar een spaarrekening geruime tijd een probleem, nu niet meer. :innocent:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.