7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Massive_19

eindelijk mijn eerste Mac

Eindelijk na een lange tijd windows gebruikt te hebben ben ik overgeswitcht naar een iMac G5 17 inch. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik razend enthousiast ben.

Geweldig gebruiksvriendelijk, stiller dan mijn vorige (stofzuiger) en verbluffend mooi. Alles ziet er in de puntjes fantastisch uit.

Was al een tijdje dit forum in de gaten aan het houden naar de voordelen en de nadelen van een Mac, en om de ervaringen van nieuwe switchers te lezen. Ik had nooit verwacht dat het zo erg fijn is om op een mac te werken. wist wel dat het een verbetering zou zijn.

Het is allemaal wel ff wennen als je windows normaal alleen maar gebruikt hebt, maar ik denk dat dat wel snel zal gaan. Nooit meer windows voor mij!

:P

Bijdrager
    MACniffecent

Goeie zaak
    Gefeliciteerd:lol:

Bijdrager
    PiTTS

Welcome to the club van blije :apple: users!

Moet ook zeggen dat het haast onmogelijk is om niet blij te worden van een 17″ G5 iMAC, zelfs mijn Windows vriendjes vinden die heeeeelll erg mooi. :D

Bijdrager
    reposte
    ”PvdG2″

zelfs mijn Windows vriendjes vinden die heeeeelll erg mooi. :D

HEULEN MET DE VIJAND!!!!:P 8) :lol:

Felisietaart met je nieuwe G5, ben zelf van plan om in februari er 1 in mijn huiskamer aan te zetten.

Tot dat moet ik het doen met dit forum :cry:

Bijdrager
    Massive_19

hihi jah ik ken het, ik wou al 4 jaar lang een :apple: Maar ik kon het als student niet echt opbrengen.
    Maar het lange wachten beloond, vertrouw me hehe :D

Bijdrager
    PiTTS
    ”reposte”
    ”PvdG2″

zelfs mijn Windows vriendjes vinden die heeeeelll erg mooi. :D

HEULEN MET DE VIJAND!!!!:P 8) :lol:

…Ik zie het meer als positivie virus verspreiding.. :evil:…. je weet nooit misschien zijn ze nog niet allemaal eeuwig verdoemd dus blijf ik maar met ze praten:wink:

Bijdrager
    Chasnam

Proficiat.. Je zal het je zeker niet beklagen hoor.. Geniet ervan !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.