3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    meneer de koekepeer

Eindelijk een G5 gezien :D

Loop ik vandaag een electronica zaak in om een netwerkkabel te scoren, valt mijn oog direct op een mooie zilverkleurige mac.
    Wouw, wat een machine zeg!
    De binnenkant ziet er erg goed uit, en het beessie is snel!
    Even met de 1.6 Ghz mogen spelen, en ondanks dat het het low-end model is, damn, wat een snelheid.
    Nu ben ik natuurlijk mijn PowerBook G3 gewend, maar de G4 tower die naast de G5 stond kwam bij Photoshop & Flash lang niet aan de snelheid van de G5.
    Heb even het kaartje van de manager gescoord en als het goed is mag ik mezelf volgende week een middagje gaan opgeilen achter de G5.
    Nog aantrekkelijker is de prijs hier in Canada, voor een kleine 1800 euri mag je m mee naar huis nemen.
    Het enige waar ik me ontzettend aan ergerde is dat er echt geen uitbreidingsmogelijkheid voor de optische drives is. Daarnaast maakt de cd slot ook gewoon nog een boel lawaai, net als de G4’s.

Oh well, ik blijf voorlopig even in dromenland, maar ben wel geneigd er eentje aan te schaffen :roll:

Bijdrager
    Pasav

Ik wacht dan ook met smart op mijn BTO G5 1.8 Met Bt en Radeon 9600 Pro:)

Bijdrager
    pepe

En hij is zo lekker stil…
    En van binnen is ie ook zo mooi. Ik ben ook blij met m’n Bluetooth module. Kan eindelijk m’n mobieltje syncen….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.