3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    JeePee

Eindelijk betere support van Intego!

Ik had problemen met Intego, de producent van programma’s als NetBarrier, VirusBarrier enz. Ze reageerden nooit op vragen van mij naar aanleiding van het niet krijgen van gratis productupgrades, terwijl mij beloofd was dat ik bij aankoop van het pakket Internet Security Barrier ook alle Mac OS X-programma’s zou krijgen, zodra ze uitkwamen…

Dat gebeurde dus niet en ik heb sindsdien zo’n 30 emails gestuurd, maar zo goed als alle zonder reactie. In het begin kreeg ik een paar keer een bevestiging van de gedane belofte, maar zonder verdere actie…

Ik was het al een aantal keer zo ongelooflijk zat, tot ik vandaag een laatste email verstuurde, dit keer aan iemand die me laatst had gemaild toen ik een vraag had gesteld over het abonneren op Virus-definitie-updates. Ik zag onder zijn email ‘Europe Sales Director’ staan en dacht, laat ik hem maar eens een email sturen. Ik heb goed duidelijk gemaakt hoe ongelooflijk zat ik het was en mede hierdoor verwachte ik net als de afgelopen 5 maanden, geen reactie m.b.t. mijn problemen…
    Binnen een uur had ik een reactie. Hij verontschuldigde zich en gaf direct aan dat ik de Download-links kreeg voor het andere pakket: Internet Security Barrier Backup Edition en inderdaad binnen een uur kreeg ik de links inclusief de Serienummers…

Ik kreeg dus Personal Backup X gratis (ik had VirusBarrier X eind vorig jaar gekocht omdat ik het wachten zat was, terwijl ik die gratis had moeten krijgen), nu heb ik een abonnement tot 28 maart 2004 en ben ik heel erg blij! Eindelijk van het gesodem…. af!

De persoon die mij emailde meldde me dat degene die mij beloftes had gedaan inderdaad bij Intego weg was (ik had die vermoedens geuit) en dat de persoon die mij mailde nu sinds 6 maanden bij Intego werkte en speciaal als taak had de service en support te verbeteren. Gelukkig begint dit nu ergens op te lijken…

Hier zit dus nu een opgelucht gelukkig mens achter zijn geweldige 17″ iMacje…. Waar een mens al niet gelukkig mee kan zijn:wink:

Bijdrager
    allard

Ik wou nog even zeggen goed gedaan. In het kader van het beantwoorden van in beantwoorde posts;)

Bijdrager
    JeePee

Hartstikke bedankt, ik zat me al af te vragen, wanneer iemand nu eens zou reageren, toch nog ruim binnen 6 jaar tijd.:wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.