8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacPro 5.1

Einde ondersteuning Mac Pro 5.1 door Apple

Nu Apple officieel geen ondersteuning meer biedt voor de Mac Pro 5.1 vroeg ik me af wat jullie, huidige gebruikers van deze ”enige echte” gaan doen. Kun je nog jaren werken met dit systeem of maken jullie de overstap naar de Mac Pro 6.1 of 7.1? Alhoewel deze laatste niet echt een koopje is.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Gewoon nog jaren mee werken…….

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt ook gewoon iets anders gaan doen. In de zorg vragen ze veel mensen de komende jaren.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik werk met een 3.1.

En of je nu een 3.1, 4 of whatever hebt; ze kunnen allemaal nog helemaal mee met de laatste updates.

Bijdrager
    MacPro 5.1

<p class=”cite”>KarelWillem op 29 december 2019 om 10:11</p>
    Ik werk met een 3.1.

En of je nu een 3.1, 4 of whatever hebt; ze kunnen allemaal nog helemaal mee met de laatste updates.

OK, dan kan ik rustig gaan slapen.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Zeker niet weg doen. 2 x 3,46 GHz 6 core blijft top. En je kunt nog twee jaar voort met de security updates van Mojave. 👍

De pedaalemmer 6,1 kan qua uitbreidbaarheid daar niet aan tippen en de 7,1 is een prachtige machine maar basic veel te duur.

Bijdrager
    MacPro 5.1

Toch nog even Geeckbench 5 gedraaid ( let op: andere waardes dan met versie 3 of 4):

Hieronder de lijst met geteste Mac’s. Dan doet mijn MP 5.1 het nog niet zo slecht. Multiscore dan. Single score……..

Bijdrager
    Shmoo

Wil niet veel zeggen maar jouw Mac Pro mag niet eens de stroomkabel van een gewone 27 inch iMac vasthouden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.