4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Tomovich

Eigenaardigheid met WhatsApp na update iOS 9.1

Hallo

Na de installatie van iOS 9.1 op mijn iPhone 5s moest ik mijn iCloud wachtwoord ingeven om de installatie af te werken. Ik kon dit niet meteen doen maar ongeveer 8 uur later heb ik het wel kunnen invoeren. Al die tijd stond de iPhone in datzelfde installatiescherm om het wachtwoord in te geven.
    Na het invoeren werd alles meteen geregeld. Wel kreeg ik in een van de installatieschermen opnieuw de vraag om locatievoorzieningen in te schakelen (deze stonden reeds ingeschakeld). Ik heb dan maar opnieuw ingeschakeld.

Tijdens de 8 uren heb ik wel een iMessage en FaceTime video-oproep ontvangen, beiden heb ik niet bekeken of beantwoord.

Eens alles ingesteld en afgewerkt, startte ik WhatsApp op. Ik kreeg meteen de vraag indien WhatsApp toegang tot mijn contacten mocht hebben, wat ik heb toegestaan. Ik vind het wel eigenaardig dat ik deze vraag kreeg aangezien alles al ingesteld was voor de update. WhatsApp had reeds toegang tot mijn contacten. Hetzelfde met de camera, microfoon,… Ik moest deze voor WhatsApp terug helemaal opnieuw instellen. Hoe komt dit? Wat heb ik fout gedaan.
    Bij de iPhone van mijn vriendin hoefde dit niet allemaal, daar stond alles nog zoals het voor de update was. Deze instellingen waren niet “vergeten”.

Bedankt!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  Night. Reden: In juiste subforum geplaatst

Bijdrager
    Rickje

Whatsapp werkt toch gewoon?

Bijdrager
    Tomovich

Het werkt inderdaad maar ik vind het eigenaardig dat ik de instellingen waartoe WhatsApp toegang had opnieuw moest toekennen. Alles hiervan was verwijderd.

Bijdrager
    drkbvn

Dit komt gewoon door het updaten van de device. Geen probleem en geen zorgen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.