16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Youri

Eigen track & trace app

Hoi allemaal!

Al een tijdje ben ik op zoek naar een app, maar na lang zoeken op internet heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zoek. Daarom probeer ik het via dit forum.

Het lijkt me erg makkelijk en tof om je vrienden/familie op de hoogte te houden van bepaalde vorderingen, door middel van een soort track & trace app. Mijn idee is om dan bepaalde stappen in te kunnen voeren en deze weg te werken, en dat vrienden dit kunnen volgen met behulp van een soort tijdlijn die bijgewerkt wordt aan de hand van mijn weggewerkte stappen.

Wat ik bedoel, zou ongeveer hetzelfde moeten werken als de track & trace functie van bijvoorbeeld PostNL of DHL, en/of de reisplanner van bijvoorbeeld NS of 9292. In ieder geval dat idee. Voor het gemak staat hieronder een voorbeeld van wat ik precies bedoel.

Ik heb werkelijk geen idee of een app als deze bestaat, of dat er een app bestaat die in de buurt komt van mijn idee. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groet,
    Youri

Geblokkeerd
    Anoniem

“Het lijkt me erg makkelijk en tof om je vrienden/familie op de hoogte te houden van bepaalde vorderingen, door middel van een soort track & trace app.”

Dat heet, Facebook, Twitter, Instagram of Whatsapp enz enz enz

Bijdrager
    Youri

<p class=”cite”>vuurvreter op 15 januari 2019 om 20:53</p>
    “Het lijkt me erg makkelijk en tof om je vrienden/familie op de hoogte te houden van bepaalde vorderingen, door middel van een soort track & trace app.”

Dat heet, Facebook, Twitter, Instagram of Whatsapp enz enz enz

Dan heb je duidelijk niet gelezen wat ik schreef. Een track & trace of iets wat er op lijkt, is toch echt iets heel anders dan social media.

Bijdrager
    McPim

<p class=”cite”>Youri op 15 januari 2019 om 22:38</p>
    Dan heb je duidelijk niet gelezen wat ik schreef.

Leg dan eens uit wat je bedoelt met die ‘stappen’ of ‘vorderingen’? Je bent geen pakje of een trein, dus ik begrijp niet zo goed wat je op die tijdlijn wil zetten.

Bijdrager
    koen

Wunderlist misschien?

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    KarelWillem

“Mijn idee is om dan bepaalde stappen in te kunnen voeren en deze weg te werken, en dat vrienden dit kunnen volgen met behulp van een soort tijdlijn die bijgewerkt wordt aan de hand van mijn weggewerkte stappen.

Ik denk dat hier toch iets anders bedoeld wordt dan het kunnen volgen waar iemand fysiek is. Het zou kunnen dat je bepaalde handelingen gaat verrichten (stel je doet een klus voor iemand), en hierbij de stappen die al uitgevoerd zijn invoert, zodat men kan zien hoe ver je bent van het ‘eindproduct’.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik denk dat hier toch iets anders bedoeld wordt

ben bang dat we het nooit zullen weten…

Bijdrager
    McPim

Als Youri weer zo’n ‘eendags(forum)vlieg‘ is niet nee.

Bijdrager
    nnsa

Is dit een kandidaat: Timeline 3D, of Things ?

Bijdrager
    Youri

<p class=”cite”>KarelWillem op 16 januari 2019 om 09:18</p>

“Mijn idee is om dan bepaalde stappen in te kunnen voeren en deze weg te werken, en dat vrienden dit kunnen volgen met behulp van een soort tijdlijn die bijgewerkt wordt aan de hand van mijn weggewerkte stappen.

Ik denk dat hier toch iets anders bedoeld wordt dan het kunnen volgen waar iemand fysiek is. Het zou kunnen dat je bepaalde handelingen gaat verrichten (stel je doet een klus voor iemand), en hierbij de stappen die al uitgevoerd zijn invoert, zodat men kan zien hoe ver je bent van het ‘eindproduct’.

Inderdaad, ik was ervan in de veronderstelling dat ik dit duidelijk had omschreven. Maar zoals jij het omschrijft, is inderdaad hoe ik het bedoel. Heb jij tips toevallig?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Ik ben goed in begrijpend lezen, maar verder dan dit kom ik ook even niet. .;)

Bijdrager
    SvS

Het is wel een goed idee eigenlijk, want het zou ook wel handig zijn voor op de werkvloer. Even ‘aangeven’ op welk status (voortgang) men in zijn/haar order/project zit. Is er een handige appbouwer?;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Het toverwoord is projectmanagement.

Inclusief app. Gratis tot vijf gebruikers:

https://www.wrike.com/

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.