5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nanoer

Eigen CD’s uploaden

Ik heb gisteren een Nano gekocht. Nu ben ik gisteren bezig geweest om CD’s op de Nano te zetten. Klopt het dat je alleen CD’s op de Nano kunt met playerlists? Of kun je op een bepaalde manier hele cd’s erop zetten.

Bijdrager
    Petje

Ik dacht gewoon door middel van itunes
    Je laad de hele cd op je schijf en zet deze in categorie “album” (naam van band of CD)
    Dit album is dan op je nano te laden.

Bijdrager
    Moode

Als je het zo hebt ingesteld dat de Nano automatisch gesynchorineerd wordt, komt alles uit je bibliotheek op de iPod te staan. Als je de cd dus met iTunes geopend hebt en dan geimporteerd, dan komt hij bij synchroniseren op de iPod terecht.

Staat hij op handmatig, dan moet je aangeven wat er overgezet moet worden met een playlist. Met die methode moet je ervoor zorgen dat het album in een van die playlists staat.

Bijdrager
    Byron

Als je een heel album op je ipod zet, die je eert geript hebt.. manueel of automatisch maakt niet uit, hij komt gewoon ingedeeld op je ipod terecht, zodat je via het album menu e.d. het hele album kan afspelen… gewoon die cd erop gooien en je merkt vanzelf hoe het zit!;)

Bijdrager
    Nanoer

Hartstikke goed !!! :lol: Het is geluk !

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.