12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Apple Focus

Eerste unboxing nieuwe Apple TV

Een Amerikaanse YouTuber heeft al de nieuwe Apple TV in handen. Hier de unboxing:

Bijdrager
    Koning Frank

Oke

Bijdrager
    Odie

Ik mis de aangekondigde remote-strap waardoor je je remote tijdens het gamen niet tegen je tv smijt?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja dacht je dat Apple die er gratis bij leverde, je kent ze nou toch wel. Vragen ze 30 eurootjes voor.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dat wordt een nog groter probleem dan bij de Wii destijds.:-D

In plaats van een Lightning cable hadden ze beter een HDMI-kabel in die doos kunnen proppen, vind ik. Beter nog, HDMI én Lightning. En een power blokje. Maar goed, Apple hé.:wink:

Bijdrager
    Wauters

Voor mij graag een AppleTV voor laten we zeggen 99€ zonder remote en usb-kabel.
    Ik gebruik mijn iPhone met de remote-app wel zoals ik nu altijd doe. Die kan ik tenminste opbellen als ik hem niet vind.

Bijdrager
    Odie

Dat kan toch? Koop een Gen3. Prima ding.

Bijdrager
    Wauters

Huh? Die draait tvOS toch niet.

Bijdrager
    Odie

Oh dat zei je er nie bij. Nee, ik denk niet dat gen3 een update krijgt naar tvos.

Bijdrager
    Apple Focus
    Waffle op 12 september 2015

In plaats van een Lightning cable hadden ze beter een HDMI-kabel in die doos kunnen proppen, vind ik. Beter nog, HDMI én Lightning. En een power blokje. Maar goed, Apple hé.:wink:

Je kunt niet van iedere klant verwachten dat ze ook ooit een iPhone, iPad of iPod gekocht hebben en dat ze al een lightning kabel hebben.

Apple had er wel een HDMI kabel bij kunnen doen inderdaad, maarja dan halen ze hun winst marge niet meer hè:-D . Gelukkig zijn ze wel goedkoop om aan te schaffen.

Bijdrager
    Soulshaker
    Waffle op 12 september 2015

Dat wordt een nog groter probleem dan bij de Wii destijds.:-D

Inderdaad , apple . Die verkopen hun TV settopboxen zonder HDMI , en ook hun routers zonder ethernet kabel.

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, er waren ook legio printerfabrikanten die je een printer verkochten zonder USB-kabel.
    Om maar wat te noemen. Dat is echt geen exlusief dingetje van Apple.:)

Maar ik kan me nog wel de tijd herinneren dat je bij je iPod een oortelefoon, lader, USB-kabel, Firewire-kabel, schoonmaakdoekje, een tasje én stickers kreeg.

Minimaliseren doet echter iedereen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.