17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Moderator
    Lucas Raggers

Eerste Nederlandse dashboard widget

Jawel, de eerste Nederlandse widget is er: Woorden Web. Verkeert nog in bèta status, maar zeg maar of het iets is.

Bijdrager
    MacAttack

Nice die kan ik goed gebruiken. Waarom heb ik op het werk geen mac :cry:

Bijdrager
    WebJ

Wat doet ’t precies :oops: ?

Bijdrager
    error

Handig! (funtie: woorden opzoeken in het Groene Boekje, de Van Dale of Vertaalwoord.nl)

Moderator
    Lucas Raggers

Zie boven voor een plaatje. Het stelt niet veel voor. Het is meer een bewijs dat je er weinig kennis voor nodig hebt om een widget te maken.

Bijdrager
    inod3

Hee dat lijkt mij ook wel handig. Kan je het resizen? Dat is voor mij vaak een must.

Bijdrager
    Double_UK

Ben heel benieuwd. Kan het goed gebruiken. Tip: misschien kan je ook nog http://www.rijmwoorden.nl eraan toevoegen?

Bijdrager
    stef

die rijmwoorden zijn idd wel makkelijk, zeker ook omdat sinterklaas alweer bijna in t land is….

verder is t idd wel makkelijk denk k, mooi gemaakt, ben benieuwd hoe t werkt….

Bijdrager
    Erikaatje

he leuk man!

Bijdrager
    Hobbes

Mooi heb even geprobeerd in safari om het te testen maar daar lukt het niet:cry:
    Maar waneer komt het eerste Belgische widget mss een widget van dit
    Het probleem is dat het met servlets of zoiets werkt:cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Super!! Die kan ik goed gebruiken.:D

Bijdrager
    Jor1
    ”Hobbes”

Mooi heb even geprobeerd in safari om het te testen maar daar lukt het niet:cry:

Testen in Safari???

mooi speeltje! – goeie ontwikkeling die widgets.

Bijdrager
    ivan.roos

BEDANKT! DIE KAN IK HEEL GOED GEBRUIKEN OM MIJN NLS TE VERBETEREN! :D

Bijdrager
    Hobbes
    ”Jør”
    ”Hobbes”

Testen in Safari???

mooi speeltje! – goeie ontwikkeling die widgets.

jep op de apple site staat dat je het kan testen in safari maar omdat deze widget met javascript geschreven is gaat dit niet

Bijdrager
    Hasofski

mijn Groenboekje kan in de boekenkast blijven… maar ehh. heb je deze widget ook zonder dat lelijke rode ‘beta’ opschrift?

Bijdrager
    wiedo

waarom maak je niet voor elke functie een andere widget…
    ik wil namelijk helemaal geen van dale want daar heb ik al een super mooie widget voor..

Moderator
    Lucas Raggers

Dit widget is geschrapt. Was een test. Het linkte slechts door naar websites.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.