4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Oproepertje

Eerste generatie iPhone + Vodafone SuperSIM

Is het mogelijk om het Vodafone iPhone abonnement “SuperSIM” i.c.m. een eerste generatie iPhone aan te schaffen? Ik kan op het moment niet langs een winkel van Vodafone omdat ik in het buitenland zit.

Alvast bedankt:)

Bijdrager
    Juch

nee! Aanbod van Vodafone, geldt alleen voor nieuwe, officieel simlock vrij iphones. Staat ook op de vodafone website….

Bijdrager
    fetcher

Beetje flauw eigenlijk, een iPhone is toche en iPhone? Het zou zelfs voordeliger kunnen uitpakken voor Vodafone omdat je met een niet 3g phone nooit de overdrachtssnelheden haalt als met een iPhone 3G.

Bijdrager
    Huibregt

Ja, ik begrijp ook niet waarom Vodafone dit zo heeft gesteld. Je mag de supersim zelfs niet in een ander mobieltje gebruiken.

Ik heb zelf zo’n supersim in mijn 3G. Moest de iphone laten zien in de shop., en voerden het IMEI nummer in hun computer in. Ze vroegen zelfs waar ik hem had gekocht. Toen ik zei “in BelgiĆ©”, waren ze accoord. Moest echter geen bewijs daarvan laten zien…….

Nogmaals ik begrijp nog steeds de beweegredenen niet. De dame in de shop wist dat eigenlijk ook niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.