3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    RW076

Eerst geen Google Maps nu geen Apple Maps

Goedemiddag,

Sinds ik ongeveer een maandje geleden mijn iphone heb gereset (schade en dus een nieuwe voor €€ bij de Apple Store) miste ik al Google Maps (onder iOS 5), nou miste ik hem niet echt, dus geen aandacht aangegeven toentertijd. Door alle info die me nu ter oren komt over de nieuwe Apple Maps, toch maar eens goed naar mijn net geupdate iPhone (iOS 6) gekeken, en verdulleme, daar staat hij ook niet bij. Ik heb al in de Appstore gekeken, maar ook daar kan ik Apple Maps en Google Maps niet vinden.

Iemand misschien een linkje naar een van beider apps? (of een oplossing, herinstall lost niets op, GPS werk gewoon via Navigon, dus ook het niet kunnen vinden en dus installeren van een GPS programma lijkt het me ook niet.)

Hellup!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Niet te downloaden. Staat die niet ergens in een mapje?
    Kijk een bij Instellingen>Algemeen>Beperkingen of die daar niet is uitgeschakeld.

Moderator
    Strifer

De app heet in ieder geval gewoon ‘Kaarten’ op Nederlandse iPhones en er staat 280 in het app icoontje. Wat je ook kan proberen is ‘kaarten’ in typen in de zoekfunctie van je iPhone.

icoontje in het groot: http://chriscarey.com/wordpress/wp-content/uploads/2012/09/iphone_maps_icon_ios6.png

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.