6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Japsuh

Eerlijke prijs MacBook Pro

Hallo,

Ik wil graag nog een 17″ MacBook Pro kopen, maar aangezien deze niet meer worden gemaakt ben ik aangewezen op de tweedehandsmarkt. Nu kan ik van een kennis een MacBook Pro 17″ Early 2011 i7 2,2 Ghz 8gb ram en 750gb harde schijf overnemen. De computer heeft ook nog een paar maanden Apple Care. Is 1000,- een eerlijke en reële prijs?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk het wel…

http://www.mac2sell.net/permalink/?id=450c7b027c47c2e1c8d4e35ce3c1f940
    kon geen 2.2 vinden dus heb ik maar 2.3 genomen

Bijdrager
    Haike

IK heb ff hier gekeken, ik denk zelf dat je vriend je matst met zo’n prijs… nou is het natuurlijk nooit helemaal goed te vergelijken…

Bijdrager
    brinkey

Lijkt mij een mooie deal. Vooral omdat er ook nog Applecare op zit.
    Wat dat laatste betreft als het een early 2011 is dan zal hij in maart april gekocht zijn. Dat zit er toch nog bijna een jaar Applecare op?

Bijdrager
    FloorvN

hele mooie prijs !

Dat ding is minimaal 1500 Euro waard !

Bijdrager
    Haike
    brinkey op 10 juni 2013

Lijkt mij een mooie deal. Vooral omdat er ook nog Applecare op zit.
    Wat dat laatste betreft als het een early 2011 is dan zal hij in maart april gekocht zijn. Dat zit er toch nog bijna een jaar Applecare op?

Het is verleidelijk omdat te denken, maar mijn MBP 15″ early 2011 is geproduceerd in Augustus 2011, en in September verkocht…. Dus als je het precies wilt weten wanneer een machine gebouwd is, moet je een serienummer hebben a.d.h. daarvan is na te gaan hoe en en wat.

En Applecare gaat pas in op de dag dat je het erbij koopt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.