5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Geert

Eerdere activiteitringen?

Vandaag heb ik mijn eerste iWatch binnen gekregen! Na wat spelen opende ik de activiteiten app en zag in het maandoverzicht dat er op 12, 13, 14 en 24 de ringen gekeurd zijn. Verder staat alles op 0 en de ringen zijn gewoon nog kort. Wat zou dit kunnen zijn?

Bijdrager
    RW076

Testprogramma tijdens productie?

Bijdrager
    MevalonicAcid

Met uw iphone of ander gelinkt toestel stappen/activiteiten/…  geregistreerd?

Bijdrager
    Shmoo

Hier doe je niets aan, dit heeft volgens mij iedereen tijdens de eerste registratie van een Apple Watch. Gewoon een software dingetje dus.

Het zal wel weinig prioriteit hebben om te fixen want zelfs de eerste gen. had hier al last van. Wat wel raar is, dat er een week tussen zit met helemaal helemaal niets. Bij mij is het enkel twee dagen vooraf aan de installatie.

Bijdrager
    Geert

Dag allen,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben daarmee gerust gesteld want was even bang dat het gegevens waren van een andere gebruiker die het horloge misschien eerder om heeft gehad.

Mijn broer heeft dit soort ringen ook op dagen dat hij de iWatch niet gebruikt dus het zal inderdaad een bug zijn of registratie van de iPhone. Ik had laatst wel de iPhone gegevens van de gezondheid app verwijderd omdat ik met een schone lei wilde beginnen, misschien dat er daarom wat dagen met helemaal niks tussen zitten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.