17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    peterwillem

eenvoudige scanner

Ik ben op zoek naar een eenvoudige scanner die alleen maar zwart/wit documenten hoeft te scannen.Werken op een iMac mid 2010.

Op google wordt ik overstelpt met scanners die veel meer doen dan voor mij nodig is en dus ook duurder zijn. Wie kan mij iets aanraden?

Moderator
    Night

Met of zonder sheetfeeder?

Bijdrager
    KarelWillem

Nou ja, ik weet niet waarop je Google’t, maar ik zag bijvoorbeeld in de Media Markt een all-in-one van een gerenommeerd merk (Canon dacht ik?) staan die 39 euro kost.

Dus hoeveel goedkoper had jij een scanner in gedachten dan?

Bijdrager
    Shmoo

Tweaker ?

Ben alleen bang dan een losse scanner duurder is dan een all in one wegwerpprinter met fax, scanner, printer, fornuis en strijkplank in een.

Bijdrager
    peterwillem

Ik hoef geen sheetfeeder.

Het is niet eens de goedkoopte die ik zoek maar een die zonder gedoe en problemen met de iMac kan werken en waar de software geheel goed werkt op deiMac.

Ik heb een printer/scanner maar daar werkt het printer gedeelte niet meer goed problemen met inkt patronen etc.Heb toen een tijdje alleen met het scan gedeelte gewerkt, dat ging aanvankelijk wel maar nu geeft het print gedeelte zoveel fout meldingen/storingen dat het onwerkbaar is geworden.

Vandaar mijn zoeken naar een simpele scanner met goede bijbehorende software die goed werkt op een iMac.

Bijdrager
    Brombeer

Om de paperassen voor de boekhouder te digitaliseren hebben we erg veel plezier van een Canoscan Lide 220.

Bijdrager
    GoeieDag

De camera van je smartphone.

Bijdrager
    peterwillem

Smartphone lijkt mij wel wat. Alleen de verbinding met mijn Samsung Laserprinter ? Weet niet goed hoe dat werkt. Zie wel bij foto’s een tap naar printers staan, maar dan  krijg ik het bericht van geen airprinters gevonden.

Mijn Samsung M2020 is via usb met iMac verbonden.

Bijdrager
    Beech

Als je de 2020w had zoals ikzelf dan zou dat lukken met de Samsung app. Dus voor een paar tientjes een nieuwe printer aanschaffen. Scannen via je iPhone of iPad is een fluitje van een cent.

Bijdrager
    KarelWillem

peterwillem op 24 januari 2019 om 10:12

…Alleen de verbinding met mijn Samsung Laserprinter ? Weet niet goed hoe dat werkt….

Je hoeft ook niet vanaf je iPhone te printen natuurlijk. .;)

Die foto’s ‘stuur’ je naar je Mac, en dan print je daar vandaan.

Bijdrager
    peterwillem

Ik heb de Samsung M2022W printer, mi dus een wirelees printer. Lukt alleen niet om deze in mijn netwerk te krijgen.

Heb de handleiding er bij maar lukt nog steeds niet.Houd de wps knop een aantal sec ingedrukt maar er gebeurd niets,geen knipper licht of zo.

Printer delen staat aangevinkt. Wel nog steeds usb kabel met imac verbonden.

Bijdrager
    peterwillem

Beech,

welke Samsung app  is dat dan, zie verschillende staan?

Bijdrager
    peterwillem

Het is mij intussen wel gelukt om de printer in mijn netwerk te krijgen, zelfs als air printer. Wil dus alleen nog een handige app voor die printer op mijn iphone. Staan verschillende in de app store maar weet dus niet welke te nemen.

Bijdrager
    Beech

Met deze: HP Samsung Mobile Print van HP Inc.
    https://itunes.apple.com/nl/app/hp-samsung-mobile-print/id1301469531?mt=8

Bijdrager
    Beech

En, tevreden ?

Bijdrager
    ralleman

Ik gebruik Scanner Pro op mijn iPhone en iPad , werkt eigelijk super , diverse manieren van scannen / uploaden / opslaan.

Bijdrager
    roy2

Ik kan alleen maar “ralleman” bijtreden, de Scanner Pro werkt zodanig perfect dat ik mijn Canon scanner 8800F niet meer hoeft te gebruiken.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.