13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Een spelletje iets met Freddy's World?

Ik zit met een probleempje.

De kleine van mijn zus komt vandaag uit school en heeft het alleen maar over een spelletje dat schijnbaar een klasgenootje speelt, iets met Freddy’s World. Freddy voor – Freddy achter, Freddy is helemaal hip, weg met Minecraft.

Ik zoeken in de App Store en daar is niets te vinden – dus online zoeken en dan kom je al snel uit bij Steam maar alle Freddy’s die daar staan zijn echt niet geschikt voor kinderen ( 6 jaar ).
    Hij begint bijna te huilen als hij dit soort plaatjes voorbij ziet komen tijdens het Googlen ( logisch ) het enige dat ik hem hoor zeggen is dat dit de enge versie is en die wilt hij niet zien. Hij gaat echt achter mij staan bij het zien van dit plaatje dus hij is echt bang en heeft daar schijnbaar ergens iets van meegekregen.

Nu zie je ook bij Google dit plaatje opduiken.

Dit ziet er stukken vriendelijker uit dan het eerste plaatje en meer geschikt voor kinderen ( lijkt mij ). Wanneer hij dit plaatje ziet zegt hij JA.. dat is het. Alleen wat is dit, hoe kom je hier aan en is dit voor kinderen van 6/7 jaar oud.
    Wat ik heb gevonden door op gaming-sites te lezen is dat dit spelletje wel gemaakt wordt door dezelfde developer als die enge versie maar dat het een soort spin-off if van die enge versies zonder dat het met elkaar verbonden is.

Ik kan niet natuurlijk niet overal op klikken wanneer die jongen naast mij staat te springen van geluk en denkt dat hij zometeen Freddy mag gaan spelen en ik dan ineens een site open met die enge versie.

Weet iemand waar dit over gaat?

Bijdrager
    Delta

Die onderste poppetjes vind ik ook bijna eng, haha.
    Hier zou je die game moeten kunnen downloaden (gratis) en dat zou dan voor alle leeftijden moeten zijn http://gamejolt.com/games/fnaf-world/124921

Denk ook eens aan deze Freddi, die is ook leuk http://store.steampowered.com/sub/42720/?l=dutch
    En er zijn ook nog iOS versies van.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt ik vind het ook niet eens leuk uitzien maar probeer ze maar eens dit soort dingen uit hun hoofd te praten. Ik zie het al ik kan mijn avondje wel weer op. Hij gaat nu natuurlijk lopen stieren tot morgen alleen omdat hij het spelletje niet krijgt.

Bijdrager
    SvS

Laat die zesjarige accepteren dat je niet alles in huis hebt of kan halen. Mag je zus mooi zelf doen.;-)

Anoniem

Five Nights at Freddy’s World kun je inderdaad gratis downloaden op Game Jolt. Deze versie van de FNAF franchise is geschikt voor alle leeftijden, dus no worries.

Het draait op dit moment wel enkel op Windows, Android en iOS volgen later.

Bijdrager
    Jasperduck78

Bedoelt hij niet heel misschien Lep’s World? Dat is een soort van Mario-achtige game.

Bijdrager
    Shmoo

Nee het gaat echt over waar de andere het over hebben..

Waarom doet een developer dan dit soort dingen? Ik bedoel als dat spelletje voor alle leeftijden is waarom maak je dan in je promotiefilmpje een verwijzing naar het enge gedeelte. Kijk de eerste paar beelden in dit filmpje. Die zijn mega eng voor kinderen terwijl de rest gaat volgens mij nergens over.

http://youtu.be/TsaXgePC2No

Bijdrager
    Schrijnie

De developer verwijst naar de eerdere delen van FNAF, de horror uitvoeringen. In het spel zitten jumpscares en je kunt dood gaan.

De FANF World is het nieuwste deel waar geen horror elementen inzitten en dat wordt hier gepromoot. (Aldus mijn zoon van 8, hij kan het weten, hij is er helemaal gek van).

Bijdrager
    Richele

even uit de “oude doos”, maar heel misschien bedoelt ze Freddi Fish

http://humongous.com/games/freddi-fish-complete-pack/

Bijdrager
    Koning Frank

Heel waarschijnlijk niet, maar freddie de vis is duidelijk een beter spel.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt en dat Mario rip-off spelletje ziet er ook veel leuker uit maar goed het zijn kinderen.

Bijdrager
    SvS

Lep’s world is hier ook eens uitgespeeld op vakantie, erg leuk, voor jong en oud zelfs. Maar goed, ook kids moeten slecht nieuws kunnen verwerken;-)

Bijdrager
    Setzabezzz

In het spel zitten jumpscares en je kunt dood gaan.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.