6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ruben

Een spatie!!! Arghhh!!!

Even een kleine frustratie uiten. Misschien heeft iemand er in de toekomst iets aan…

Op mijn eigen DierenForum heb ik voor ieder forum een apart plaatje i.p.v. de gebruikelijke allemaal-hetzelfde plaatjes die je voor een forum hebt. Er staat een zwarte ring omheen en als er nieuwe berichten in staan wordt deze rood…

De plaatjes staan voor ieder forum in een aparte folder: ../images/forums/forum15.gifimages/folder.gif etc.

Beetje vreemde constructie, maar kon even niet anders…

Nu had ik dus vanochten een nieuw forum aangemaakt met bijbehorende folder en er twee nieuw plaatjes in geplettert… Ze werden echter niet zichtbaar in het forum. Refresh gedaan, cache leeg gemaakt, padnaam gecheckt, folder nog een keer compleet opnieuw geupt… nog steeds geen plaatjes…

Met dit probleem ben ik dus bijna de hele dag, tussen allerlei andere dinge door, zoet geweest. Ik kreeg op geen enkele manier plaatjes!!!

Toen ik op een gegeven moment met finder heel snel door de “tree” heen bladerde viel het me ineens op dat de titel bovenin finder (met de folder naam) bij de laatste (nieuwe) folder een paar pixels naar links verschoof…

Blijkt er $%^#$^ een spatie achter de folder naam te staan!!!

Wat is nu het probleem of de vraag? Niets! Ik hoop gewoon dat jullie dit GOED onthouden als je ook ooit een onverklaarbaar probleem hebt met folders die er wel zijn maar toch niet gezien worden. Kijk even of er niet een spatie aan vast zit!:oops:

Bijdrager
    Jan-Willem

had ik ook een geer last van :evil:

Bijdrager
    Jor1

ik ben ook een keer de hele dag bezig geweest met een pagina met waar 2 puntjes voor de extensie stonden.
    verschrikkelijk, wat voel je je dan stom! :evil:

Bijdrager
    ArthurZZZ

Altijd het eerste wat ik doe.. de naam van de folders precies renamen zoals hij hoort te zijn 8)

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Jør”

verschrikkelijk, wat voel je je dan stom! :evil:

of dom

Bijdrager
    Jor1

nee, dat dan weer net niet!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.