8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    The Photographer

Een (Proef)website voor de winkel, graag commentaar!

beste maccer’s

Voor de fotowinkel waar ik werk ben ik bezig een website te maken.

Ik heb nu even op een klein FTPlocatietje de site gezet die je zult gaan zien als je de site opent. (Meer valt er helaas nog niet te zien)

Ik wil graag van jullie wat commentaar over het uiterlijk, lettertype etcetc.
    Verzin maar wat. Ik zie met liefde het commentaar tegemoet. (en als iedereen denkt dat het wat is, inclusief mijn baas, dan zal ik zeker doorgaan met het ontwerp en komt er een definitief ontwerp.)

Met heel vriendelijke groet

– The Photographer –

Bijdrager
    freshface

Oogt mooi :D ,

Hier enige opmerkingen :
    1. Ik vind het bovenste deel te groot , waar “foto 21 staat”
    2. De tekst staat te dicht tegen dat pixel pijltje en de tekst staat ook te dicht tegen de rand van de tabel (cellpadding=”2″ zetten ofzo)
    3.Font is ok, en duidelijk .

Succes

Bijdrager
    The Photographer

Konijn ik ben het met je eens dat dat vlak boven in erg groot en kaal is.

Ik heb alleen nog geen oplossing om het op te vullen in de gewenste stijl.

Heeft iemand een tip / idee?

Bijdrager
    HRH

Ik wou dat ik je helpen kon maar ik zie slechts dit. Dit heb ik altijd bij een lycos site , erg vervelend.

Bijdrager
    Zout

Misschien een tip voor lycos tripod gebruikers, NEEM ECHTE HOSTING!!!

Bijdrager
    The Photographer

Kijk het probleem is dat ik het nog niet op het normale “hosting” account kan zetten omdat de site nog niet af is. Ik heb dan alleen wat FTP ruimte bij lycos… Sorry…:cry:

Bijdrager
    Jean Nicolas

Allereerst vind ik het er goed uit zien clean and simple! daar houd ik van!,

Maar het roept bij mij wel wat vragen op;

– waarom twee keer de naam vermelden?
    – waarom “bv” vermelden, geloof me het zal de consument een worst zijn wat voor bedrijfsconstructie er achter zit, schrappen dus.

Suggestie;

Maak het vlak waarin nu het logo staat zo hoog als nodig is om de n.a.w. gegevens onder het logo kwijt te kunnen.

Plaats dan naast het logo (zelfde hoogte) het nieuwsdeel, dat levert meer ruimte op voor het nieuws en zo krijgt het nog meer aandacht ook.

Suc6!:roll:

Jean

p.s. het copyright teken zit onder alt-g ©!

Bijdrager
    The Photographer

@ H22S

De tekst die er nu in staat is puur fictief, dus dat bv zal zeker geschrapt worden.

En dat plan van het logoruimte verhogen en het nieuws opschuiven is idd een goed idee, ik was er eerlijk gezegd al mee bezig..

en dat van (c) wis ik niet, ik werk thuis nog steeds op een WinXPlee machine en op de zaak staan gelukkig alleen Mac’s, dus het is qua vreemde tekens voor mij nog een beetje vreemd..:mrgreen:

Zwaai zwaai

– The Photographer –

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.