8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Plankierkaarter

"Een probleem melden" werkt niet?

Ik heb wat problemen met een tijdschrift op iPad: het doet niet wat het belooft (er komen geen nieuwe nrs) dus ik wil mijn abonnement stopzetten.
    Dus ik heb de transactie opgezocht (via iTunes) “Een probleem melden” maar dan kom ik op de algemene pagina van apple terecht. Ergo: “Een probleem melden” werkt niet?
    Nog iemand ervaringen hiermee? Alvast bedankt.

Bijdrager
    Hansi2124

Dit topic is verplaatst van OS X naar iOS Apps. Graag bij het aanmaken van een topic altijd even opletten waar je je topic het beste onder kan brengen.
    :wink:

Bijdrager
    stavos

– Welke app?
    – Heb je al contact opgenomen met de makers van de app?
    – Heb je al contact opgenomen met de uitgever van het tijdschrift?

Bijdrager
    Plankierkaarter

– p-magazine (een tijdschrift)
    – het is ontwikkeld door think media
    – 2 x mail gestuurd, maar geen gehoor

Bijdrager
    stavos

Bel ze eens op. En dan kun je zowel de ontwikkelaar als de uitgever/redactie van het tijdschrift bellen (om welk tijdschrift gaat het eigenlijk?). Die kunnen je vast meer vertellen.

Bijdrager
    Hansi2124

Het is een gratis app.

Dan verwijder je die toch van je Apps in iTunes?

Edit:
    Sorry, ik lees net dat de nummers zelf wel een abonnementsvorm hebben waar je voor moet betalen.

Bijdrager
    Plankierkaarter

ik heb een abonnement van 3 maand. 30 euro… en het recentste nr is van 17 juli….
    ik zal nog eens mailen/bellen
    Maar mijn vraag was eigenlijk dan “Een probleem melden” niet werkt?

Bijdrager
    stavos

Een abonnement van 3 maanden. Maar is het een maandblad of een weekblad? In het eerste geval; dan is het net een maand geleden, 17 juli.. Bij een maandabonnement lijkt het me dan niet meer normaal dat je rond diezelfde periode in de volgende maand pas weer een uitgave kunt verwachten. Vaak onder invloed van weekenden of een vaste dag in de week waarop de uitgave de deur uit gaat.

De knop “Een probleem melden” gaat waarschijnlijk over problemen met aankopen, downloaden of fouten in iTunes. En is dus in eerste instantie gelinkt aan Apple, waardoor je dus op een site van Apple uitkomt. Of de site waar je op uitkomt de juiste is, kunnen we zonder linkje niet beoordelen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.