2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    sam-105

Een paar vraagjes na de hevige update-storm

Beste forumleden,

Na het met plezier ontdekken en uitvogelen van de nieuwe updates zit ik helaas nog steeds met een paar knagende vragen,

1. Als eersten is de sluimerstand bug nog steeds niet verholpen, als ik een full-screen app open laat staan blijft het scherm gewoon continu aan staan, zo komt het wel eens voor dat ik thuis kom en dat ik dan merk dat mijn scherm van half acht ochtends tot 6 uur middags heeft staan branden, zie ik iets over het hoofd bij systeem voorkeuren?

2. Daarnaast, als ik hem op een niet full-screen venster laat staan en hij dus wel in sluimerstand gaat, duurt het altijd heel lang, een paar minuten voor dat de boel weer op een acceptabel tempo draait, erg frustrerend.

3. Mail, is het ook mogelijk om alle mail accounts via icloud te syncen? en en niet alleen maar mijn nieuwe @me account? dit was eigenlijk wel mijn verwachting.

4. iwork, de iOS verzie heeft een keurige update gekregen zodat alles synchroon loopt, is er een mogenlijkhijd om de desktop verzie daar ook aan mee te kunnen laten doen? dan heb je er tenminste echt wat aan.

5. wifi sync, het werkt niet, wat doe ik verkeert, de foutmelding gaat als volgt, ‘de iphone kan niet worden ge synchroniseert omdat de synchronisatie niet kan worden gestart’ wel een heel simpel antwoord…

6. apple id, ik zou graag mn nieuwe @me email adres willen gebruiken voor mn apple id, alleen dit word geweigerd, weet iemand hoe dit komt?

7. kan je ook meerdere @me adressen aan maken?

dit zijn mijn vragen, ik hoop dat iemand me kan helpen met dezen probleempjes!

voor de duidelijkheid, ik heb een 13″ mbo 2010, iphone 4 en ipad 1 allemaal up-to-date

groetes sam

Bijdrager
    Hansi2124

Beste Sam,

Ik hoop dat je begrijpt dat een forum niet zo werkt.
    Het beste is om eerst te kijken of anderen jouw problemen ook al gemeld hebben in een topic en je daar dan bij aansluiten.
    Daarnaast kan je dan per probleem een topic aanmaken. Dat ziet er wat overzichtelijker uit dan hier 7 vragen door elkaar te plaatsen.
    :wink:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.