17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Obscene

Een paar iphone vraagjes

Hier zijn ze:P

1 Kan je ipod liedjes van de iphone(3Gs) versturen via bluetooth?
    2 Kunnen de boxjes van de iphone hard?
    3 Als je er internet op hebt , is het snel?

Bijdrager
    me.com

1: Nee
    2: Ja heel erg hard. Probeer Radio 538 maar eens op de iPhone.;)
    3: Ligt aan je signaal van je WiFi. 3G heeft ook weer een andere snelheid in andere regio’s.

Bijdrager
    tjetta

1. Nee, is makkelijk terug te vinden
    2. Wellicht, maar beloof de maatschappij dat je dit niet op irritante plekken doet (park, bus, metro, etc)
    3. Ligt eraan wat voor verbinding je hebt.

Karige inzet vraagt om karige antwoorden he:)

Bijdrager
    11642

1: Inderdaad niet (maybe wel as je hem jailbreakt = niet doen)
    2: 3GS weer ietsje harder dan de 3g – Redelijk hard
    3: Wifi = net even snel als je laptop die verbonden is met wifi (Althans dat gevoel heb ik toch)
    3g = Nog nooit gebruikt = te duur
    Gprs / edge = Een website zoals Adobe.com gemiddeld 8 a 10 seconden? Idd ook afhangend van waar je bent en welke site het is.

Bijdrager
    Xcode

Govaertsben, jij spreekt over een Belgisch abonnement. Volgens mij is de topicstarter gewoon van plan om een iPhone 3GS in Nederland te kopen i.c.m. een abonnement van T-Mobile. En dan heb je ‘gratis’ een 3G-verbinding.

Bijdrager
    Gastonw

1 – Nee. Reden is hiervoor dat Apple wil dat je muziek uit de iTunes store koopt. Als iemand dat gedaan heeft en deze naar een ander verzend die het nummer ook wil, maakt Apple hier geen winst mee. Wel heb ik gelezen ergens (vraag me niet waar) dat het mogelijk kan worden dat contactinformatie en foto’s wel verstuurd kunnen worden.

2 – Mijn speakers gaan goed hard

3 – WiFi is, zoals hierboven gezegd, even snel als op een laptop. 3G is ook erg snel, iets minder dan WiFi, maar dat merk je nauwelijks. Als ik jou was zou ik controleren op de website van T-Mobile of je 3G bereik hebt in jouw regio (Even zoeken op ‘Dekkingskaart’). Is dit niet het geval, dan beveel ik je aan om de iPhone in België te kopen voor 575 euro, en dan een abbonnement van Vodafone te nemen (deze hebben een speciaal iPhone abbo). Totaal ben je dan 80 euro meer kwijt dan het goedkoopste abbonnement bij T-Mobile.

Moderator
    Pete.Z

– nee
    – nee
    – afhankelijk van het soort verbinding

Bijdrager
    rdesign

1. Neen, alleen met een jailbreak kan het, met iBluetooth. (4 euro)
    2. Nee, niet hard. In vergelijking met een Nokia N93, die een maatje van me heeft kun je het zelfs zacht noemen.
    3. 3G is met T-Mobile graf. Wifi zal even snel of iets langzamer gaan in vergelijking met een Macbook.

Bijdrager
    JJmac
    ”Gastonw”

1 – Nee. Reden is hiervoor dat Apple wil dat je muziek uit de iTunes store koopt.

Net zo iets als ipod vs iTunes, gewoon een monopolie positie willen behouden, MS is daar al diverse keren voor op de vingers getikt.

Bijdrager
    Obscene

1 vraagje meer , heeft de iphone ook een optie voor muziek (zeg maar beltonen) waar je liedjes op kan zetten , dus niet dat je ze in het ipod gedeelte zet ?
    en als je liedjes luistert in het ipod gedeelte , heb je dan een koptelefoon nodig?

Bijdrager
    11642

Je kan van liedjes enkel je beltoon maken als je die liedjes hebt aangekocht in de iTunes store (Alweer om die Apple reden reeds vermeld hierboven)
    In het iPod gedeelte kan je muziek beluisteren via oortjes, als je de oortjes eruit haalt stopt de muziek. Maar duw dan op ‘play’ en de muziek komt door de boksen.

Een iets duidelijker antwoord dus: Al het geluid van je iPhone kan zowel uit je boxen als oortjes komen

Moderator
    Poezenbeest

Mwah… je kan ook een liedje instellen dat er een fragment van max dertig seconden afgespeeld wordt (spelen met begin- en eindtijd) en dat dan omzetten naar AAC. Bestand opzoeken, extensie naar m4r veranderen en dan weer in iTunes zetten…

Gaat bij mij met elk liedje… Meer tips daarover op het forum of dat van iPhoneClub.

Bijdrager
    Obscene

heeft de iphone een oplader of moet je het weer via een usb doen’?

Bijdrager
    11642

Er zit een oplader bij.
    Dit is een stukje waarin je je usb kabel moet steken. Een switch van usb naar stroom dus.

Moderator
    Pete.Z

Misschien zou je eerst even hier moeten lezen:

http://www.apple.com/nl/iphone/

Daar staat heel veel informatie over de iPhone bij elkaar, hoef je niet telkens te wachten op antwoord.:roll:

Bijdrager
    Obscene

idd , best raar hier trouwens , terwijl ik wacht op antwoord is er al meer dan 300 x bekeken en 10 reacties:P

Bijdrager
    Bart01

1. Nee, bluetooth heeft helaas nog weinig functie’s.
    2. Als je je iPhone in je kamer hebt liggen kunnen ze hard ja, ga je een wedstrijdje houden met een paar vrienden buiten met hun pauper mobielen, verlies je.
    3. WiFi is rete snel, 3G ook prima.
    4. Je hebt het iPod gedeelte, that’s it. Werkt perfect trouwens.
    5. Hij heeft een oplader én usb kabeltje, dus je kunt hem opladen in je PC net zoals een iPod of via de oplader;)

Alstublieft:)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.