16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Saskiaah

Een oordopje doet het maar, aub snel antwoord!

Hallo,

Ik heb al ongeveer een jaar een Ipod mini, maar nu doet maar van een oordopje het geluid het. Ik heb met 3 oordopjes geprobeerd, maar met allemaal doet een het maar. Als ik het stekkertje er half insteek, doet ie het wel, maar dan valt ie er bijna uit! Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga morgenochtend op vakantie en ik heb geen tijd meer voor reparaties. Vanochtend deden beide oordopjes het nog wel. :S

Bijdrager
    Lucas Raggers

Als ik het zo lees, is er iets met de plug in je iPod mini aan de hand. Dit repareer je niet meer voor je vakantie. Wees wel snel met repareren, gezien de garantieperiode.

Moderator
    Mac Daddy

Welkom op het forum.

Ik heb er zelf geen ervaring, maar het lijkt erop dat het contact wat je mini jackplug (stekkertje) moet maken met de ingang niet meer goed is.

Aangezien je het met verschillende oordopjes hebt geprobeerd zal het aan de ingang liggen.

Ik weet niet of dit zo 1,2,3 op te lossen is, maar dat weten waarschijnlijk anderen wel.

Bijdrager
    Pienjow

zit er misschien “iets” (stofje oid) in het pluggaatje? (<–vies woord trouwens)

Bijdrager
    jackg5

contactspray zou kunnen helpen misschien? maar inderdaad, let op je garantietermijn

Bijdrager
    Saskiaah

Ja het is wel een beetje vies, gewoon stoffig.. maar ik heb er al wat uitgehaald met een wattenstaafje, maar dieper kan ik niet komen.. hoe haal ik dat eruit dan?

Bijdrager
    JeeVee

Hoi,

Zitten er niet twee ingangen voor oordoppies? Een ronde en een platte?
    Dan moet je een hoofdtelefoon met een platte stekker zien te vinden en kun je de platte ingang proberen.

Waar je die precies kan kopen weet ik niet. Wellicht bij een winkel die ook iPods verkoopt (Apple Center, MediaMarkt, Dixons..)

Groet Jan

Bijdrager
    Pienjow

tandenstoker… en let dan idd op dat je niet juist het vuil er verder in duwt!! succes