4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Een link verborgen achter Reply op een forum achterhalen?

Soms kom je op een bepaalde forum waar dingen geshared worden om te downloaden.
    Om de downloadlink te verkrijgen moet je daarvoor zeg maar in de topic reageren.. antwoord/reply (en gewoon iets schrijven).. als je dat hebt gedaan dan verschijnt in de topic de link..
    Ik vroeg me af of het mogelijk is om die link ook te achterhalen zonder te antwoorden of te replyen dit omdat je je niet meer kan registreren voor die site en dus ook geen antwoord of reply kunt plaatsen..?

Bijdrager
    sypie

Daarvoor moet je goed zoeken in de P2P programma’s zelf. Met amule kun je vaak een bestand terugvinden omdat de naam van de website er in vermeld staat. En als je niet meer kunt registreren dan zal dat een reden hebben.

Bijdrager
    Yaris

Misschien SiteSucker er eens op loslaten?

En gedraag je in het vervolg wat beter op andere fora.

Bijdrager
    sypie

Kun je met SiteSucker ook een database website kunnen kopieren? Volgens mij alleen de bestanden die op de server staan. De links op de pagina’s die bedoeld worden die staan in een post van iemand, de post staat vervolgens weer in de db. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je er op die manier achter kunt komen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.