19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    kers

Een iPlushie!

Als ontwerper zijnde kon ik het niet laten een kleine tribute te maken voor Steve, een knuffel van de macintosh (die nog in elkaar genaaid moet worden), dacht dat jullie het ook grappig zouden vinden om te zien!
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Wel grappig, maar geen reden om een soort van reclame voor te maken. Vandaar de zin verwijderd.[/mod]

Bijdrager
    kers

Bijdrager
    Lauwrence

Geinig! Zie graag foto’s van het eindresultaat!

Bijdrager
    Moofnor

Fantastisch^^

Hoe groot wordt ie ongeveer?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik vind het mooi en leuk uitgewerkt. Complimenten!

@ Hansi – “Soort van reclame”? Gun je een artiest of kunstenaar wel een stukje ruimte om credits te plaatsen? Die ontbreken nu namelijk. Of stond er een link naar een pagina waar je het kan kopen?

Moderator
    Mac Daddy

@Maddox: Het ging inderdaad om een patroon waarvoor je moet betallen en voor zover ik begrijp is de topicstarter de maker ervan en is het dus reclame voor het eigen product.

Maar het is en blijft een leuk patroon. :thumbsup:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ok dan snap ik het;)

Bijdrager
    Koning Frank

Bel me maar als de iPussy komt. De iPlushie vind ik niks.

@Hansi: zeur ff niet zo.

Bijdrager
    kers

Ik vond hem gewoon geinig om te delen, het is inderdaad te koop maar dat was totaal niet mijn insteek bij deze post, van apple geek tot apple geek. Ik heb de stof van de week binnen gehad, ga hem in elkaar zetten en post het eindresultaat hier!

Bijdrager
    kers

De mac:

En een Ipodje:
    /uploads/community/3cf14ef56967aead3e51c030e9cd7654faee80cb_0.jpg

Bijdrager
    kers

En een Ipodje:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Echt super leuk geworden! Ga je er een leuke site aan koppelen? Zou ik wel doen want dit is voer voor Apple blogs.;)

Bijdrager
    kers

Thanks! Nou een hele site is misschien wat overdreven:grin: maar ik zal ze even op mijn eigen blog zetten.

Bijdrager
    Dr. Maddox

What’s in a name?! Een domeinnaam heb je al voor een paar euro, redirecten naar je huidge webserver en daar een WordPress template installeren. Zo heb je in een paar uur tijd een leuk podium gecreëerd.

Als het om eigen werk gaat is het vaak moeilijk in te schatten wat de waarde hiervan is. Ik vind het origineel genoeg en goed uitgewerkt. Daar mag je gerust een kleine site voor lanceren. Meteen een mooi doorverwijs punt voor je eigen website zou ik zeggen…

Maar goed, wat jij wil natuurlijk! Succes er mee en houd ons op de hoogte!

Bijdrager
    Shmoo

WOW Heel erg leuk geworden..

Alleen is alles uniek?
    Want wat je vaak met dit soort leuke hebbe dingetjes ziet is dat het idee van iemand anders is..

Wel zou ik zoals Dr. Maddox al aangaf een WordPress website opzetten, al is het alleen maar één of twee informatieve pagina’s waarmee je laat merken dat het serieus werk is en niet zomaar een knutseltje op een paar avonden dat je niets te doen had. Dat laatste idee krijgt iedereen al snel bij alleen een blog post, plus je geeft mensen die miss. iets commerciëler zijn ingesteld de gelegenheid om het te doen en dan is het moeilijk zichtbaar wie nu eerst was en wat nu echt is.

Dus blijf vooral om je heen kijken want dit zal 300% zeker binnen 3 maanden nagemaakt zijn door alle huismamma’s met een naaimachine. (miss. in iets mindere kwaliteit)
    Spot Etsy.com vooral want als het daarop terecht komt is het verkopen als iPhone’s en iPad’s. (niet bij te houden) Een Etsy.com -account is ideal icm met een WordPress website.

Echt leuk!!!
    Wil wel nog een linkje zien zodat we je kunnen volgen.
    :thumbsup:

Bijdrager
    kers

Het is helemaal mijn eigen idee;-) Nou ja, knuffels bestaan er natuurlijk al heel lang… Maar er zullen misschien best soortgelijke dingen gemaakt zijn? Geen idee, ik ontwerp dit soort dingen voor de leuk naast mijn werk zonder te veel commerciële doelen. Soms heb ik dat nodig, ontwerpen voor de lol.

Maar jullie hebben gelijk, ik wil er wel iets meer mee gaan doen bv doormiddel van verkopen via Etsy o.i.d. De laatste maanden waren alleen erg druk omdat ik mijn huis heb verbouwd dus ik ben er gewoon nog niet aan toegekomen. Ik krijg ook al verzoeken van webwinkels of ik die knuffels (ik heb ook andere ontworpen) niet als doe het zelf pakketten verkoop. Ik ga er de komende tijd mee aan de slag maar bedankt voor het meedenken in elk geval;-)

Link is geloof ik reclame?!

Bijdrager
    Dr. Maddox

Een indirecte link niet zou ik zeggen…;)

Bijdrager
    Shmoo

Blog post over deze iPlushies, zodat je haar kan volgen.

Beetje van de gekke dat dit gezien wordt als Spam-/Reclame.

Bijdrager
    Lothian

Heel erg leuk gedaan, complimenten!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.