12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Een goed navigatiesysteem met goede mac compatibiliteit ?

Ola !

Ben voor mijn vriendin op zoek naar een goed navigatiesysteem voor in haar auto.
    Is een verjaardagskado.

Nu ben ik een totale noob op dit gebied …

Ik heb even op kieskeurig.nl gekeken maar ik zie daar door de bomen het bos niet meer.

Ik denk dat dat de volgende dingen wel belangrijk zijn (zo effe wat me te binnen schiet) :

– Zeer gebruiksvriendelijk display ; de route moet duidelijk te lezen / zien zijn op het display.
    – Goede apple compatibility (voor het downloaden van maps bv)
    – Prijsklasse tot 400 euro.
    – Mogelijkheid tot navigatie door heel europa.
    – gebruiksvriendelijkhied ; moet simpel en makkelijk te bedienen zijn.
    – moet uiteraard prima werken.

Wie o wie heeft goede ervaring met auto navigatie systemen en kan mij iets moois adviseren ?
    Het liefst dus een systeem met ook goede apple compatibility.

Dank alvast !

Rob.

Bijdrager
    carpebios

Tomtom, met apple compatibility

Inactief
    Anoniem

Tomtom had ik natuurlijk al in de gaten , maar misschien een typenummer waar mensen prima ervaring mee hebben ?

Inactief
    Anoniem

Ik heb een TomTom XL met TomTom Home. Werkt perfect voor o.a. backup toevoegen stemmen, onderdelen zolas flitslocaties enz. Kan mijn TomTom er zelfs mee bedienen. Wel via tomtom.com downloaden. Op de cd-rom wil soms nog wel is een oudere versie van TomTom Home staan. Makkelijk van TomTom home is dat je echt elk onderdeel apart kan toevoegen, verwijderen. GPS loacties worden elke week netjes ververst. Lees via de website maar voor meer informatie.

Bijdrager
    Pieterr
    ”vanhaze”

Prijsklasse tot 400 euro.

TomTom GO 930 HD Traffic past precies in je budget.

Bijdrager
    Pascalvo
    ”Jeroen

Ik heb een TomTom XL met TomTom Home. Werkt perfect voor o.a. backup toevoegen stemmen, onderdelen zolas flitslocaties enz. Kan mijn TomTom er zelfs mee bedienen. Wel via tomtom.com downloaden. Op de cd-rom wil soms nog wel is een oudere versie van TomTom Home staan. Makkelijk van TomTom home is dat je echt elk onderdeel apart kan toevoegen, verwijderen. GPS loacties worden elke week netjes ververst. Lees via de website maar voor meer informatie.

Deze heb ik ook. Werkt prima!
    Alleen even opletten met het ontkoppelen. Dat is heel erg onlogisch gedaan.

Bijdrager
    Japii

Garmin werkt ook met Apple

Bijdrager
    Bolle1961
    ”Pascalvo”

wat is er onlogisch aan ” apparaat loskoppelen “

Bijdrager
    Rico Royal

Wat het apparaat loskoppelen betreft, dat ben ik met Bolle1961 eens. Ik heb de eerste keer mijn hele TomTom opnieuw moeten leegmaken, resetten en alles weer terug zetten doordat ik bij het bericht loskoppelen de usb stekker eruit getrokken had.

Dit is met bij iemand anders ook nog een keer overkomen terwijl ik wist dat je eerst via het menu Apparaat-> navigatie apparaat loskoppelen moest kiezen voordat je je TomTom snoertje uit je computer trekt.

Voor de rest is de mac ondersteuning goed.

Bijdrager
    Pascalvo
    ”Bolle1961″
    ”Pascalvo”

wat is er onlogisch aan ” apparaat loskoppelen “

Dat wat Rico zegt.
    Plus dat als je het per ongeluk in de finder doet, de software corrupt raakt. Misschien dom van mij. Maar toch.

Bijdrager
    RobinH
    ”Pieterr”
    ”vanhaze”

Prijsklasse tot 400 euro.

TomTom GO 930 HD Traffic past precies in je budget.

Die is moooooi!:o :P

Bijdrager
    BloomPod
    ”Japii”

Garmin werkt ook met Apple

Inderdaad, die doet hier ook zijn werk !

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.