-
Q:
een gek kan meer vragen als……
jullie kennen vast het gezegde “een gek kan meer vragen als een wijze kan beantwoorden”
Nu wil ik mezelf niet als wijs betitelen maar wie hier thuis de gek is weet ik wel…mijn vrouw!!!
Kwam ze me toch met de vraag: wat is er nu eigenlijk aan de nieuwe ’27” 2.7Ghz Lion iMac beter als de 21″ SL iMac?????sta ik toch mooi met mijn bek vol tanden…..En alle andere verschillen in de specificaties van beide machines kun je op de website van Apple vinden..
JesseV op 30 januari 2012Eigenlijk 5.5 inch.
Ik ben een man.
En die ronden dergelijke maten altijd naar boven af.KarelWillem op 30 januari 2012De nieuwe generatie mag ALS én DAN gebruiken in alle situatie.
Als je de media beluistert misschien wel, maar daar hoor/lees ik wel meer tenenkrommende uitspraken.
Voorlopig houd ik me nog vast aan het Genootschap, dat (!) nog een onderscheid voorstelt.
En inderdaad: ik behoor niet tot “de nieuwe generatie” als je dit baseert op de huidige bewoners van dit land.als het lidwoord “DE” al gaat verdwijnen (de meisje….) wat wil je dan nog met “nederlands”
Nog een jaar of 20 en ze spreken hier allemaal MAROC-Nederlands…..moeten de Nederlanders maar meer kindjes maken….er is geen houden aan…..MAROC WILL RULE THE NETHERLANDS!!!!!Jij bent hier degene die over de inburgering van Marokkanen begint veel offtopicer kan het volgens mij niet worden.
Maar ik zal OT gaan, want er is natuurlijk ook maar één iMac 21,5” van drie jaar oud en één iMac 27″ Lion dus jouw vraag is heel makkelijk te beantwoorden:sarcastic:
JesseV op 30 januari 2012Eigenlijk 5.5 inch.
Maar het scheelt maar 0 pixels. Jomig wat ken ik veel 27 inch gebruikers die hun scherm op full-hd in wollig-modus draaien…. :sick:
En de 27 inch mist Rosetta.
Volgens mij hebben we het hier over net zo’n situatie als optreedt wanneer manlief een nieuwe auto wil kopen. Vrouwen hebben dan volstrekt gelijk: nieuwe auto’s kopen, dat doe je niet. Mannen doen het dan stiekem toch wel.Het begint steeds onduidelijker te worden met al dat gebrabbel door elkaar. Maar goed.
En niet discrimineren a.u.b. Wij als Nederlanders moeten het goede voorbeeld geven, en niet zelf onze taal verpesten.
En dan nog schijnheilig gaan eisen dat (met een Wilders-term) immigranten fatsoenlijk Nederlands moeten gaan praten. Nou, je leert het meeste door wat je om je heen hoort, dus Nederlanders: begin bij jezelf.Haike op 30 januari 2012Eummm… misschien moet je gewoon tegen je vrouw zeggen dat ze de verkeerde vraag stelt??? Het is namelijk niet een kwestie van “beter” waarschijnlijk wel van sneller, mooier, nieuwer, groter, 5,5 á 6 inch… enz…
Jep, exact dezelfde uitleg die je gaat afgeven zodra je met je minnares thuiskomt. :crazy:
LighScan op 31 januari 2012Jep, exact dezelfde uitleg die je gaat afgeven zodra je met je minnares thuiskomt. :crazy:
Je bedoelt dat zeker als je die nieuwe minnares voorstelt aan je huidige vrouw?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.