25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

een gek kan meer vragen als……

jullie kennen vast het gezegde “een gek kan meer vragen als een wijze kan beantwoorden”
    Nu wil ik mezelf niet als wijs betitelen maar wie hier thuis de gek is weet ik wel…mijn vrouw!!!
    Kwam ze me toch met de vraag: wat is er nu eigenlijk aan de nieuwe ’27” 2.7Ghz Lion iMac beter als de 21″ SL iMac?????sta ik toch mooi met mijn bek vol tanden…..

Bijdrager
    KarelWillem

6 inch.

Bijdrager
    JesseV

Eigenlijk 5.5 inch.

Bijdrager
    stavos

En alle andere verschillen in de specificaties van beide machines kun je op de website van Apple vinden..

Bijdrager
    KarelWillem
    JesseV op 30 januari 2012

Eigenlijk 5.5 inch.

Ik ben een man.
    En die ronden dergelijke maten altijd naar boven af.

Bijdrager
    JesseV

Maar zijn vrouw vroeg het en die zijn een stuk pietluttiger op dit soort dingen.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

op de website van Apple staan de verschillen tussen de 21 en 27 vergeleken met de modellen van NU.De iMac die ik heb is echter al drie jaar oud…..

Bijdrager
    Moofnor
    Bijdrager
    Mono1
    Bijdrager
    JesseV

Zoeken de meeste mensen dit niet uit voor ze iets kopen, of ben ik de enige die dat zou doen?

Bijdrager
    Dick de Roos

Als de TS in de koptekst (1x) en in het stuk (2x), het woordje “als” wijzigt in “dan“, doe ik mee met de discussie.:evil:

Bijdrager
    KarelWillem

De nieuwe generatie mag ALS én DAN gebruiken in alle situatie.

Bijdrager
    Ree

Dat mocht de nieuwe generatie willen. “Hun behoort ook de goedste nederlandse woorden te gebruiken”

Bijdrager
    Dick de Roos
    KarelWillem op 30 januari 2012

De nieuwe generatie mag ALS én DAN gebruiken in alle situatie.

Als je de media beluistert misschien wel, maar daar hoor/lees ik wel meer tenenkrommende uitspraken.
    Voorlopig houd ik me nog vast aan het Genootschap, dat (!) nog een onderscheid voorstelt.
    En inderdaad: ik behoor niet tot “de nieuwe generatie” als je dit baseert op de huidige bewoners van dit land.
    :nerd:

Bijdrager
    hasseltse huzaar

als het lidwoord “DE” al gaat verdwijnen (de meisje….) wat wil je dan nog met “nederlands”
    Nog een jaar of 20 en ze spreken hier allemaal MAROC-Nederlands…..moeten de Nederlanders maar meer kindjes maken….er is geen houden aan…..MAROC WILL RULE THE NETHERLANDS!!!!!

Bijdrager
    Rickje

In de 2e klas Berbers ipv Duits.

?? ????????? ????????????? ????????????? ??????? ????????
    ??????????? ?????????????? ??? ?????? ????????
    ????????? ????? ???? ??????? ???????? ??????. ?????????

Wel van rechts naar links lezen he!

Bijdrager
    JesseV

@husseltje

Volgens mij ging het hier over jouw taalgebruik en als jij niet tegen kritiek kan kan je beter niet reageren dan opeens over de inburgering van Marokkanen te beginnen want dat is best wel zielig van je.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

het ging hier over het verschil IMAC21″ van drie jaar oud en een iMac27″ Lion………Please on topic blijven….anders is er vast wel ergens een babbelhoekje…….of voor de wat minder volwassenen hier ……een ballenbak

Bijdrager
    JesseV

Jij bent hier degene die over de inburgering van Marokkanen begint veel offtopicer kan het volgens mij niet worden.

Maar ik zal OT gaan, want er is natuurlijk ook maar één iMac 21,5” van drie jaar oud en één iMac 27″ Lion dus jouw vraag is heel makkelijk te beantwoorden:sarcastic:

Bijdrager
    computer space
    JesseV op 30 januari 2012

Eigenlijk 5.5 inch.

Maar het scheelt maar 0 pixels. Jomig wat ken ik veel 27 inch gebruikers die hun scherm op full-hd in wollig-modus draaien…. :sick:
    En de 27 inch mist Rosetta.
    Volgens mij hebben we het hier over net zo’n situatie als optreedt wanneer manlief een nieuwe auto wil kopen. Vrouwen hebben dan volstrekt gelijk: nieuwe auto’s kopen, dat doe je niet. Mannen doen het dan stiekem toch wel.

Bijdrager
    SunKeeper

Het begint steeds onduidelijker te worden met al dat gebrabbel door elkaar. Maar goed.

En niet discrimineren a.u.b. Wij als Nederlanders moeten het goede voorbeeld geven, en niet zelf onze taal verpesten.
    En dan nog schijnheilig gaan eisen dat (met een Wilders-term) immigranten fatsoenlijk Nederlands moeten gaan praten. Nou, je leert het meeste door wat je om je heen hoort, dus Nederlanders: begin bij jezelf.

Bijdrager
    Haike

Eummm… misschien moet je gewoon tegen je vrouw zeggen dat ze de verkeerde vraag stelt??? Het is namelijk niet een kwestie van “beter” waarschijnlijk wel van sneller, mooier, nieuwer, groter, 5,5 á 6 inch… enz…

Bijdrager
    Verwijder

Het is net zoiets als een nieuw bloesje of nieuwe schoenen, die zijn ook beter dan die van 3 jaar geleden.

Bijdrager
    LighScan
    Haike op 30 januari 2012

Eummm… misschien moet je gewoon tegen je vrouw zeggen dat ze de verkeerde vraag stelt??? Het is namelijk niet een kwestie van “beter” waarschijnlijk wel van sneller, mooier, nieuwer, groter, 5,5 á 6 inch… enz…

Jep, exact dezelfde uitleg die je gaat afgeven zodra je met je minnares thuiskomt. :crazy:

Bijdrager
    Haike
    LighScan op 31 januari 2012

Jep, exact dezelfde uitleg die je gaat afgeven zodra je met je minnares thuiskomt. :crazy:

Je bedoelt dat zeker als je die nieuwe minnares voorstelt aan je huidige vrouw?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.