4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    maxiBook

Een Exchange-agenda op twee iPhones. Een alleen lezen?

Allen,

Het volgende is het geval, en kon de oplossing niet direct vinden, dus graag jullie hulp. Ik heb twee iPhones, een zakelijk en een prive. Mijn zakelijke agenda is er een van Outlook/Exchange. Nu wil ik deze zowel op de zakelijke als de prive iPhone gebruiken, maar het liefst zou ik de meldingen van nieuwe afspraken alleen op de zakelijke krijgen.
    Ofwel het liefs zou ik, als ik uitgenodigd word alleen melding op de zakelijke iPhone krijgen, maar zodra ik hem geaccepteerd heb, wil ik de afspraak wel graag terugzien op de andere iPhone.

Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Weet iemand of dat mogelijk is?

Dank en groeten!

Bijdrager
    mhrenes

Volgens mij kan dat niet. Je kunt wel op elke iPhone een aparte standaard agenda maken voor nieuwe afspraken maar als je een Exchange uitnodiging krijgt dan verschijnt die op beide iPhones.

Bijdrager
    iep

Je kunt in Instellingen > Mail, agenda.. de opties “meld uitnodiging” en “meld gedeelde agenda” uit zetten. Helaas is het wel een alles of niets instelling; hij werkt dus ook voor alle andere accounts die op die iPhone zijn ingesteld.

Bijdrager
    maxiBook

Iep, dat is inderdaad wel wat rigoureus, maar wel precies wat ik bedoelde! Thanks!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.