14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

Een en al problemen na OS X 10.7.3

Nadat we de iMac 21″ van 2011 hebben geüpdatet, zijn er een en al problemen. Zo crashte bijvoorbeeld de Finder, waardoor je niets meer kon, alles liep vast. We hadden eerst geen problemen met Wi-Fi, maar na deze update krijgt hij geen verbinding, je moet eerst wachten en dan zelf het netwerk aanklikken. Heel irritant. Ik wilde inloggen op Twitter, eerst deed ‘ie het, toen kwam er een melding over een of ander certificaat. Daarna krijg je i.p.v. Twitter een wit scherm in Safari. Op Facebook is ook niet in te loggen. Ik vul m’n gebruikersnaam en wachtwoord in, ik klik op inloggen en wordt weer doorgestuurd naar de voorpagina van Facebook, alsof de pagina gewoon opnieuw geladen wordt of zo. Allemaal problemen dus. Hoe kunnen we dit oplossen? Voornamelijk het Wi-Fi probleem is erg hinderlijk.

Bijdrager
    AppleStef

Comboupdate er al over gegooid?

Bijdrager
    iDaan98

Nee, dat niet. Vanavond even proberen! Hopen dat dat de problemen oplost. Belachelijk dat je zo veel geld betaalt voor een Mac, en dat hij dan niet werkt zoals dat zou moeten. Ik vind echt dat ze Lion afgeraffeld hebben. Dat zal nog wel erger zijn met Mountain Lion… Maarja;)

Bijdrager
    AppleStef

Lion blijkt op de iMacs niet goed te draaien, thuis hebben we ook 2 iMacs en die doen ook soms moeilijk, terwijl mijn MBP en Mac Pro perfect draaien.

Mountain Lion (ook) veel problemen? Dat moeten we nog zien.

Bijdrager
    SanderTreur

Lijkt erop dat Lion zich op iedere computer anders gedraagt. M’n 21.5″ eind 2009 heeft nooit problemen, heb sinds kort de nieuwe 27″ waar ik af en toe nog wel wat momenten heb waar het hele systeem vastloopt.

Bijdrager
    KarelWillem

Lion draait hier op:
    iMac 21.5″
    iMac 20″
    MacBook dual core

En op alledrie volledig probleemloos.

Bijdrager
    Wijtze

Is er iemand die OS X 10.7.3 al op de nieuwste MacBook Air heeft draaien? En werkt dit??

Bijdrager
    AppleStef

Waarom zou dat ineens niet werken?

Bijdrager
    Wijtze

Nou vanwege de problemen die 10.7.3 met zich mee bracht tijdens de update?

Bijdrager
    AppleStef

Ah zo. Maar de 10.7.3 delta update is vervangen door de 10.7.3 combo update, dus nu zullen die CUI problemen niet meer voorkomen, je kunt nu updaten als je wilt.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Toevallig niet lopen experimenteren met cleanmymac-programmaatjes of iets anders?
    Anders moet die combo-update het probleem verhelpen. Vooral gezien het feit dat je hiervoor geen problemen had (neem ik aan).

Laat het ons weten.

Inactief
    Anoniem

Het Wifi probleem voor iMac/Lion is bekend, en Apple is bezig met een fix die hopelijk in 10.7.4 zit.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ik heb alleen last van de wi-fi bug, erg storend.

Bijdrager
    CedricH

Apple heeft gisteren firmware updates uitgebracht voor een aantal Macs, misschien helpt dit voor jullie problemen…
    http://support.apple.com/nl_NL/downloads/

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.