13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Een brandblaar vanwege Apple Watch Series 4

Dit is nieuw…

Ik voelde gisteren toen ik ‘m afdeed om naar bed te gaan al iets raars op mijn pols. Iets nats op mijn pols dus ik greep naar een handdoekje want ik dacht, vocht/zweet/inspanning, ‘k was ramproductief geweest die dag dus dan is het logisch dat er ergens een vochtig plekje zou kunnen ontstaan. Alleen toen ik het handdoekje over mijn pols wreef voelde ik meteen dat het gevoelig was (niet pijnlijk want ik ben geen mietje) maar gewoon een irritant plekje op je huid, er was niet heel veel zichtbaar op dat moment maar het voelde wel anders wanneer je er met je vinger overheen ging.

Ik word zojuist wakker en nu is het echt een blaar geworden. 😟

Bijdrager
    polansky

Ik had vanochtend een blaar onder mijn voeten.
    Denk dat het komt van de Nikes.

Bijdrager
    Absrnd

Ik had veel getild, en kreeg een blaar op mijn hand:)

Maar op dit soort berichten zitten ze bij MacRumors om te springen, en gegarandeerd 500 reacties, misschien zelfs hoofdpagina:)

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm… ja joh?

Tijdens die zeer warme dagen had ik ook flink irritatie van mijn horloge.

Als ik die om had gehouden, had ik wellicht ook een zere plek gehad. Of niet, wie weet… .;)

Bijdrager
    oblomov

<p class=”cite”>Shmoo op 30 augustus 2019 om 10:45</p>
    Dit is nieuw…

Ik voelde gisteren toen ik ‘m afdeed om naar bed te gaan al iets raars op mijn pols. Iets nats op mijn pols dus ik greep naar een handdoekje want ik dacht, vocht/zweet/inspanning, ‘k was ramproductief geweest die dag dus dan is het logisch dat er ergens een vochtig plekje zou kunnen ontstaan. Alleen toen ik het handdoekje over mijn pols wreef voelde ik meteen dat het gevoelig was (niet pijnlijk want ik ben geen mietje) maar gewoon een irritant plekje op je huid, er was niet heel veel zichtbaar op dat moment maar het voelde wel anders wanneer je er met je vinger overheen ging.

Ik word zojuist wakker en nu is het echt een blaar geworden. 😟

Laten we elkaar geen mietje noemen!

Bijdrager
    GoeieDag

Mietje!

Bijdrager
    SvS

Heb je gisteren iets geks laten draaien op de Watch, waardoor het onbemerkt overhit raakte?

Of gebruik van goedkope bandjes ? Ik probeer te snappen.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Denk eerder dat het nikkelallergie is.

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>SvS op 30 augustus 2019 om 14:03</p>
    Heb je gisteren iets geks laten draaien op de Watch, waardoor het onbemerkt overhit raakte?

Of gebruik van goedkope bandjes ? Ik probeer te snappen.

Niet dat ik weet.

Niet heel veel geïnstalleerd op de Apple Watch en dit zijn apps die staan er al jaren op.

Mijn gevoel zegt dat dit komt door die felle groene lamp in de Apple Watch waar ze activiteit mee meten. Als ik onder de douche ga dan doe ik de Apple Watch vaak af en leg ik ‘m op mijn schone onderbroek. Op dat moment valt het mij heel vaak op dat deze lamp geactiveerd is. Niet alleen dat, het duurt vaak ook een minuut voordat deze weer uitgaat. Je zou denken zodra er te veel licht bijkomt moet deze lamp meteen uitgaan. Zoals je Apple Watch ook meteen op slot gaat als je ‘m te los om je pols doet en het klokje verbinding met de huid verliest.

Het is ook niet zo dat ik extreem veel inspanning heb geleverd, gisteren. Of dat het nu extreem heet is geweest, twee dagen op rij 30 dragen…. ?  Ik ben naar school geweest. Zeven uur in de klas achter de computer, een half uur met de trein naar huis en daarna op de bank in slaap gevallen tot, laten we zeggen 1:00 – toen deed ik ‘m af en constateerde ik bovenstaand gedoe. Bandje is gewoon origineel Apple, wit- rubber sportbandje. Ik ben niet zo van het wisselen van bandjes en al dat soort poespas.

Ik vind het ook zo raar dat dit zich nu ineens voordoet. Het is niet dat ik voor het eerst een Apple Watch draag en mijn huid niet gewend is of wat dan ook.

Bijdrager
    oblomov

Zijn het geen brandharen, gezien de lichaamsbeharing?

Bijdrager
    Shmoo

Dit is echt op de huid. Nu is het belletje er weer vanaf omdat ik het horloge gewoon weer om heb gedaan. Zal wel wegtrekken de komende dagen.

Haar lijkt op foto’s van dichtbij altijd op staalkabels en veel donkerder dan ze in het echt is. Als je deze foto ziet denk je dat ik makkelijk mee kan doen met ontvlooien tussen de gorilla’s maar dat valt allemaal extreem mee.

Ik heb ooit een selfie gemaakt en toen vroegen mensen of ik met mijn neus op de Erasmusbrug stond.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Dit is nieuw…

Voor jou misschien, maar je bent niet de enige

Bijdrager
    McPim

EagerB0bNerd op 30 augustus 2019 om 18:50
    Voor jou misschien, maar je bent niet de </span>enige</p>

Waarbij het niet om ‘brandblaren’ of felle groene lampen gaat (die zitten niet eens op die plek ?!) maar gewoon om een allergie. Zweet en warmte blijft ook een optie. Dubieuze en onbewezen topic titel in ieder geval.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.