4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    zoing

Een beetje achterhaald, maar toch… OS9

Kan je zonder problemen OS9 installeren op een computer waar enkel OS10 op staat?
    Ik heb enkel OS10.2.8 maar wil om een bepaalde reden die er nu niet toe doet, OS9 installeren. Kan ik dit zonder problmen doen? Waar moet ik op letten?
    Kan mij iemand raad geven? Ik heb het forum nog niet uitgeplozen om te zien of mijn vraag al bestaat, sorry hiervoor.

Bijdrager
    wilfred

Volgens mij hangt het er vanaf wanneer je je computer hebt gekocht. Alle computers van dit jaar (misschien vanaf April, hier ben ik niet zeker van) booten volgens mij al niet meer onder 9. Anders kan je het zonder problemen installeren lijkt me.

Groeten, Wilfred

Moderator
    Adriaan Mol
    ”zoing”

Kan mij iemand raad geven? Ik heb het forum nog niet uitgeplozen om te zien of mijn vraag al bestaat, sorry hiervoor.

Je weet dat het kan, gebruik het dan!

Het is geen enkel probleem om Mac OS 9 te installeren onder Mac OS X. Echter om Classic in Mac OS X te kunnen gebruiken moet je wel zorgen dat je de laatste versie van Mac OS 9 hebt draaien. Het fijnste vind ikzelf om Mac OS 9 op een apparte partitie te zetten, maar eigenlijk maakt het neit uit. Overigens, ik heb Mac OS 9 al een tijd terug gewist.

Bijdrager
    Emarc
    ”Adriaan

Overigens, ik heb Mac OS 9 al een tijd terug gewist.

:P Ik heb hem er voor mijn kinderen (spelletjes) weer op moeten zetten:P

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.