14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    IPhonePeter

Een Apple kerstvertelling – Deel 1 Origineel, maar net even te ver.

Ik zag dat OMT een kerstvertelling had gemaakt over over Apple ik was zeer enthousiast en ik wilde het wel horen.
    Ik vond het verhaal wel wat te ver gaan en wat respectloos Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er zo over denk natuurlijk weet ik dat het een verhaal is maar als nog hadden de makers er wat beter over na moeten denken.Wat ik daar tegen wel dan nog leuk vond was de vertelsituatie ik denk ook wel dat er een happy kerst end komt.
    Hoe denken jullie hierover ?

Bijdrager
    eugy

Niet te zwaar aan tillen joh. Fijne nacht

Bijdrager
    IPhonePeter

Ik maak mij er ook niet druk om maar ik wilde gewoon mijn mening er over geven .
    Zoals ik net hierboven al zei is het wel een origineel verhaal en verwacht ik ook wel een happy end want het is tenslotte een kerstverhaal.
    Dus ik zie graag nog meer reacties:)

Bijdrager
    eiko

Er zijn genoeg reacties, maar die staan gewoon netjes onder het bericht. Alles netjes op één plek, wel zo overzichtelijk. Ik bedoel het helemaal niet vervelend, maar als iedereen bij elk bericht een topic gaat starten word het forum er niet overzichtelijker op.

Bijdrager
    IPhonePeter

Het enige dat ik wil is een topic met een aantal kritische reacties.
    Tevens kan je bij een topic een een beetje discussie met elkaar.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb gisteravond voordat ik The Hunger Games ging kijken met plezier op de Apple TV zitten luisteren.:lol:

Inactief
    Anoniem

Mag hier een slotje op?
    De discussie kan immers ook plaatsvinden onder het artikel.

Bijdrager
    IPhonePeter

polansky 10 minuten geleden #
    Mag hier een slotje op?
    De discussie kan immers ook plaatsvinden onder het artikel.

Is een vraag naar wat kritische reacties dan niet mogelijk ?
    Geef eerst even een reactie want je leest dit topic alleen maar om te zorgen dat hij zo snel mogelijk weer wordt gesloten erg jammer.

Inactief
    Anoniem

Als je eerst een reactie wil prima…
    Het verhaal van scrootch is je waarschijnlijk onbekend, sarcasme is je vreemd en aan enige zwarte humor ontbreekt het je als je zo graag een discussie hierover wil hebben.

Wat mij betreft daarom gewoon discussiëren onder het artikel en niet hier.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Niks mis met satire. Daarbij, het is stijlvol en goed verzorgd.

Inactief
    Anoniem

Hoezo respectloos?

Bijdrager
    1984

Dat noemen ze Apple evagelisme.

Bijdrager
    SanderApple

Haha “1984”, geniale foto!

Ontopic:

Ik vind dat je niet te serieus naar het verhaal moet luisteren omdat de medewerkers van Apple gewoon een aantal rollen uit het bekende (eerdergenoemde) verhaal van Scrootch hebben gekregen. Toch vind ik het ook begrijpelijk dat “IPhonePeter” het een beetje respectloos vindt, aangezien onze “grote Apple-helden” een beetje negatief te kijk worden gezet. Ben benieuwd naar “Deel 2”!

Bijdrager
    IPhonePeter

zeker een geniale foto

das pas een goeie onderbouwde reactie SanderApple

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.