9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Een 3Gs ,32 Gb kopen

Ik ga strak voor een 3Gs , 32 gb kijken , 2e hands, hoe kan ik buiten mn eigen sim kaart er in doen en even bellen de werking en type van deze telefoon controleren Hoe kan ik zien of hij origineel is, of het aangeduide geheugen wel klopt, hij is simlock vrij en komt uit het buitenland.

Ik heb totaal geen ervaring met iphone dus graag wat tips waar ik op moet letten ,zodat ik straks niet bij het programma opgelicht ben te “bewonderen”

Bijdrager
    jgmkoster

settings-> general-> about daar kun je het geheugen controleren

Bijdrager
    SMTR
    ramrod op 19 augustus 2010

Ik ga strak voor een 3Gs , 32 gb kijken , 2e hands, hoe kan ik buiten mn eigen sim kaart er in doen en even bellen de werking en type van deze telefoon controleren Hoe kan ik zien of hij origineel is, of het aangeduide geheugen wel klopt, hij is simlock vrij en komt uit het buitenland.
    Ik heb totaal geen ervaring met iphone dus graag wat tips waar ik op moet letten ,zodat ik straks niet bij het programma opgelicht ben te “bewonderen”

Je geeft zelf aan geen ervaring te hebben met iPhones. Dan wordt het erg lastig om je al deze dingen uit te leggen, vooral of het om een originele iPhone gaat of bv namaak. Tip: Neem iemand mee die er wel verstand van heeft.

Bijdrager
    ramrod

Klinkt gek maar he niemand in mn kennissen kring met een Iphone….

Maar ja zal het verschil met een fake toch wel zien ,na wat tips , kan me niet voorstellen dat ze zo geweldig goed worden nagemaakt dat ik het verschil niet zie… of wel

Bijdrager
    deSpaanseRente

Het verschil zit ‘m vooral in de software. Hoe goed een iPhone-kloon ook op de originele kan lijken, je merkt onmiddelijk aan de software dat het niet de originele is :-). (De software is voornamelijk veel trager, de icoontjes zijn ook altijd toch wat anders, etc)

Zoek maar eens wat filmpjes van iphone-klonen op.

Bijdrager
    SMTR