8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Education prijzen (België)

Ik zie dat op de AppleStore IWork 05 59,29 EUR kost en ILife 05 68,97 EUR.
    Dan ga ik naar Macline Education en daar zijn de prijzen IWork 47.19,- € en ILIfe 48.40,- €
    Wat een verschil! Of is er iets dat mij ontgaat?
    Heel erg lange link door Apollo ingekort
    :oops:
    Verdomme, die links blijken een andere computer niet te werken.
    Vanmorgen correct gekopieerd en gecheckt, vanavond op een andere Mac bezocht en het werkt niet…
    Ik zal moeten opletten met die heel lange links
    :oops:

Bijdrager
    Erikaatje

nee dit zijn gewoon de prijzen voor studenten

Bijdrager
    LoveBug356

En je hoeft er ook geen berekeningen of conclusies uit te trekken hoe ze hun Studenten-prijs berekenen. Dat is vrij onbetrouwbaar

Bijdrager
    a la Mac

Weet iemand een Apple Center in België waar je lerarenkorting krijgt op software? Ben van plan Tiger te kopen, maar on-line bestellen is thuis niks voor ons :|.

P.S. Kan je de link wat inkorten? Met 1024X768 is dat ergg irritant :sealed:.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Normaal zou dat bij ITPro moeten lukken.
    Tiger was echter wel goedkoop bij de AppleStore en de verzending is gratis.
    Je kunt ook telefonisch bestellen.

Bijdrager
    Applewoman

Ik dacht ook aan itPro maar ik weet niet of ze daar ook op de Tiger kortingen hebben voor studenten.

In ieder geval heb ik van een vriend het volgende adres gekregen: http://www.macc.be
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb daar vandaag ook eens naartoe gesurft en ze doen daar ook speciale aanbiedingen voor het onderwijs. Ik heb daarnet eens nagekeken, ook software Tiger staat ertussen maar ik weet natuurlijk niet wat je juist wilt. Je moet zelf maar eens gaan zien en kan je de prijzen vergelijken met itPro (let wel op exclusief BTW staan ze beschreven).
    De winkel van bovenstaand adres is in Gent dus als je echt in de winkel zelf terecht wilt kunnen, zal itPro voor jou beter gelegen zijn, veronderstel ik.

Groetjes.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb die site van macc.be eens bezocht maar er staan geen prijzen voor Education. Je moet een offerte aanvragen en je GSM nummer geven…
    Waarom geen e-mailadres?

Bijdrager
    Applewoman

Ik heb nog eens nagekeken op de site van macc.

Je kan wel prijzen zien hoor. Je klikt bij het beginscherm op ‘winkel’. Dan krijg je zo een heleboel keuzes, bvb. je klikt op ‘software’ en dan krijg je weer links een keuzebalk. Daartussen staat ‘educatie’. Als je daarop klikt krijg je een heleboel softwarepakketten met prijzen.

En een emailadres staat onderaan in de startpagina: [email protected]

Groetjes.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.