10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jef Peeters

edit

edit

Bijdrager
    svan

Tja, het klinkt misschien wat bot, maar als je al je tijd die het typen van je post heeft gekost, had gestopt in het lezen van de Sticky in het Hardware forum (helemaal bovenaan), dan had je geen vraag hoeven stellen. Daarnaast zijn er tig topics met je vragen: deze komen bijna dagelijks voorbij…dus de zoekfunctie kan je ook goed helpen…

Moderator
    Night

Kijk op http://www.geheugen.com , volg de stappen, en ontdek welk type je nodig hebt.
    (zucht… dit is de 1e hit in google)

Moderator
    Strifer

goh, fijne reacties zeg! echt zo behulpzaam na zeer duidelijke post/vraag.

ik deel je mening djafke. dat geheugen is een lastige zaak. ik heb destijds vrijwel direct na aanschaf van mijn mbp ook extra geheugen besteld. ik heb dit via macstuff.nl gedaan. ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had (klik op de mac die je nodig hebt en klik daarna op accesoires!). ik heb toen bij wijze van test en om op mijn portemonnee te letten voor het goedkopere lifetime geheugen gekozen. werkt perfect. als je nog twijfelt welk geheugen je moet hebben op die website (macstuff.nl) dan kun je ze ook even bellen en dan wijzen ze je het goede aan.

enneh… ik ging zelf even spieken: http://www.macstuff.nl/index.php?cPath=21_1387_1388&page=1&sort=2a

voor 45 of 50 euro ex verzending ben je klaar.

Bijdrager
    Rapatski

Neem me niet kwalijk, maar de eerste twee replies snijden wel degelijk hout. Djafke heeft inderdaad een zeer uitgebreide ts geschreven, maar dit is al de zoveelste keer dat dit gevraagd wordt. Hoewel een goed geschreven topic gewaardeerd wordt, word het gebruiken van de zoekfunctie binnen een forum, en ook op google – meer gewaardeerd.

Bijdrager
    smoothly

Beetje afhankelijk van wat ze voor verzendkosten rekenen… Bij een gemiddelde APR betaal je geloof ik nog net geen €75,- en zetten ze het er meteen even voor je in. Weet je zeker dat geheugen goed is, en heb je geen gedonder als het niet goed blijkt te zijn…:D

Bijdrager
    Oppie

Eén ding is zeker: geheugenuitbreiding zal je Mac enorm helpen; 512 is echt véél te weinig op een Intel machine!

Bijdrager
    Jef Peeters

edit

Bijdrager
    svan
    ”Djafke”

Het is me echter nog steeds een raadsel waarom de Apple Store online 180 euro vraagt. Is de catalogus daar niet ge-update of laten ze hun prijs gewoon niet zo sterk dalen ?

Goh, de sticky dus nog steeds niet doorgelezen? Sorry hoor, maar het was bepaald geen onzin die ik schreef.. En dus juist wel behulpzaam, want ik verwees je naar een informatiebron waar al je antwoorden in stonden.

Bijdrager
    Oppie

Tja, je bent een Djafke of je bent geen Djafke…:roll:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.