7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bramvdb

Edge uitschakelen

Ik heb edge op m’n iPhone 3G gewoon niet meer nodig.
    Bij Mobiel datanetwerk op m’n iPhone staat nets meer ingesteld maar toch kan hij nog op mobiel internet.
    Heb al gedowngrade naar OS 3.1.3 maar terug gegaan naar 4 omdat je daar je mobiele data kan uitschakelen, nu wil ik wel echt terug naar het oude OS (vlotter) maar geen mobiele data meer.

Heb al gebeld naar de klantendienst van Base maar daar zeggen ze dat het ligt aan de instellingen van m’n gsm wat helemaal niet kan rekening houdende met dat ik m’n GSM volledig heb gewist tussen de downgrades en updates (en geen reservekopie heb teruggezet).

Ligt het inderdaad aan Base en zijn ze daar bij de klantendienst een beetje lui, of ligt het aan mij, heb ik iets over het hoofd gezien?

Bijdrager
    KarelWillem

Er was ergens zo’n website die al je data-instellingen (ook die je niet kan zien) uitschakelt.

Maar ik weet efkes niet meer waar die te vinden is. :sick:

Bijdrager
    bramvdb

Wist niet dat dit bestond wel jammer dat je ze niet meer weet:sad:

Spit even in je geheugen, je zou me er een enorm plezier meer doen, vette vis schijnt goed te zijn voor je geheugen er is een vrachtwagen onderweg :sarcastic:

Bijdrager
    KarelWillem

De vis is tegenwoordig wel érg vet, met al die olie in zee.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    bramvdb

Werk niet.
    Ik kan nog altijd op internet zonder wifi en mijn dataverbruik gaat omhoog, het zag er veelbelovend uit.
    Ik begrijp er niets meer van, veranderen van provider met een nieuwe simkaart zal mss helpen.

Bijdrager
    KarelWillem

Wellicht was het ook niet de juiste site.
    Firmware zal ook uitmaken. Maar je bent op weg. Even zelf verder zoeken dus.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.