6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

Edge Inspect

Iemand hier ervaring mee? ik heb het geïnstalleerd op mac en iphone…en nu zou er een verbinding moeten plaats vinden via bonjour…
    op mijn iPhone krijg ik een uniek nr..maar ik zou niet weten waar ik dat moet ingeven…en de Adobe Inspect button boven in de balk, is ook niet erg omvangrijk…links naar guides, maar wat ze daar aangeven heb ik gedaan…oa. chrome installeren:-( ik heb liever safari..

Bijdrager
    Shmoo

Op de Mac werkt het alleen met Chrome op dit moment maar heb je ook Adobe Edge Code open dat is namelijk de code editor die verbinding moet maken met Edge Inspect.

Ik heb het ooit eens getest toen het nog in Beta (preview) was maar vond het toen al niets.

Bijdrager
    wverveer

oke thanks…code heb ik nog niet, dus ook niet open.
    Ik heb wat problemen met een site…dus dacht ff snel checken met Inspect..maar dat is allemaal toch wat omslachtiger…
    is er hier niemand die het gebruikt?

Bijdrager
    Shmoo

De meeste Edge tools zijn nog in Beta versie dus zullen de meeste deze software links laten liggen om frustraties te voorkomen.

Ik gebruik deze site wel vaker om je browser even af te stellen op net die ene breekpunt waar je site de fout in gaat.
    http://responsivepx.com

Gewoon Safari op je desktop schalen werkt nog het fijnst vind ik persoonlijk maar is wel niet helemaal nauwkeurig vandaar dat ik bovenstaande site soms raadpleeg.

Bijdrager
    wverveer

Oke thanks, ziet er goed en duidelijk uit..

Bijdrager
    Matthijn
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.