4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    EagerB0bNerd

eBay sniper

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een sniper voor eBay. Heb een tijdje Praeco gebruikt, maar eBay heeft wijzigingen aan de site doorgevoerd waardoor dit niet meer werkt. Het programma brengt wel een bod uit op de ingestelde tijd, maar het komt niet door bij eBay. Desideratum heeft naar aanleiding hiervan nieuwere versies op hun site gezet, voor OS 9 en OS X, maar die doen het nog steeds niet.

Zijn er alternatieven die wél werken ?

Bijdrager
    servir frais

is de autobod functie dan niet voldoende? je geeft je maximumbod in en de computer zorgt er gewoon voor dat jij tot aan dat maximumbedrag de hoogste bieder blijft, en je maximumbod weten de andere bieders niet.

trouwens ik dacht dat iemand bv een minuut voor het einde overbieden niet meer telde of ik heb dit verkeerd begrepen?

servir frais

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Nou, in principe zou de autobod functie voldoende zijn, ware het niet dat eBay een mailtje stuurt naar de persoon die je net overboden hebt met de mededeling ” je bent overboden. Breng snel een bod uit als je het artikel nog wilt hebben. Als de persoon dan weer hoger biedt, ben jij weer aan de beurt om te bieden etc. Het drijft de prijs alleen maar op en je koopt er niets voor.

Om dat te voorkomen is het nuttig te wachten tot het laatst met bieden. Maar omdat veel veilingen ’s nachts aflopen is dat ondoenlijk. Bovendien vergeet je het vaak. Een programma wat op een bepaalde tijd een bod uitbrengt is ideaal.

ik heb er wel weer een gevonden, notabene op de site van Apple :D

http://www.apple.com/downloads/macosx/internet_utilities/maxibidder.html

Maar zover ik kan nagaan werkt ie alleen met UK pounds en US Dollars, niet met Euro’s. ::x

”servir

trouwens ik dacht dat iemand bv een minuut voor het einde overbieden niet meer telde of ik heb dit verkeerd begrepen?

Je kunt bieden tot het einde van de veiling, als het moet één seconde voor het einde. Enige is dat de eBay klok niet helemaal gelijk loopt dus beter is het een wat ruimere marge te nemen.

Bijdrager
    Rik Alleman

Naar mijn idee werken “sniper” oplossingen niet goed als je het vanaf je eigen computer doet
    Ik gebruik http://www.Bidnapper.com , deze bied gemiddeld 4 a 5 sec voor einde en werkt altijd. Het is alleen niet gratis maar volgens mij mag je het wel proberen met 10 snipes ofzo
    Verder hebben ze snapp’r voor het invoeren van veilingen in bidnapper en shadow om je concurrenten in de gaten te houden
    Super site !

gr Rik

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.