7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    OsA2

ebay inloggen

ik weet niet of dit past bij overige software.

Maar als ik op internet wil inloggen op ebay.be dan kan ik mij nooit aanmelden met mijn login gegevens op mijn powerbook G4 Als ik op ebay.co.uk inlog lukt dit wel. Eveneens op ebay.nl
    maar nooit op ebay.be zou er ergens een instelling kunnen zijn die mis is?

iemand anders die dit ook al heeft ervaren?

Vriendelijke groeten,

Osa2

Bijdrager
    PietjePuk

Met welke browser probeer je het? Ik dacht gelezen te hebben dat dit met Safari niet altijd wilde lukken. Probeer Camino eens anders.

Bijdrager
    Aardbeihoofd

Inderdaad, het lukt (nog steeds) niet met safari op ebay.be, wel met Firefox. Of met Safari op elke andere ebay site (.nl .fr .co.uk…) vervelend.:(

Bijdrager
    OsA2

Bijzonder bizar. Idd met camino web browser is er geen enkel probleem om aan te melden.
    Met safari dus wel.

Spijtig dat het niet lukt met de standaard safari browser.
    Het is niet zo overdreven erg maar toch.

Alvast bedankt voor de hulp.
    Indien iemand weet hoe het toch zou lukken met safari laat het dan alsnog weten.

Groeten,

Osa2

Bijdrager
    MacSwitcher

ik heb het inlogprobleem gemeld aan de ebay-helpdesk en volgens hen ligt het probleem bij Safari. Ze raden aan om Firefox te gebruiken…

Bijdrager
    jumper

Zo doe ik het dus ook. Firefox als eBay browser :D

Inactief
    Anoniem
    ”MacSwitcher”

ik heb het inlogprobleem gemeld aan de ebay-helpdesk en volgens hen ligt het probleem bij Safari.

En op elke andere eBay-site ter wereld kun je wel inloggen met Safari. Aparte formulering van het probleem van eBay.be…:?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.