16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

ebay hoogste bod krijgen

ik heb eens gehoord dat je doormiddel van een instelling ergens in een programmaatje kan kiezen dat bij een product op ebay je altijd het hoogste bod hebt, omdat er in de laatste seconde nog een bod gedaan word door dat programma..
    weet iemand hoe ik dit kan doen?
    bieden loopt over dertig min af..

Bijdrager
    Lucas Raggers

En als ik dat programma’tje nou ook gebruik op diezelfde bieding?

Bijdrager
    Steff

Dan wint het hoogste bod natuurlijk … dus gewoon overal 10.000 USD op bieden. Heb je het sowieso.

Bijdrager
    Lucas Raggers
    Bijdrager
    Brainiac

Deze gebruik ik vaak.

Bijdrager
    EmuuuH

danku, heb de bieding gewonnen:P

Bijdrager
    Maersk
    ”EmuuuH”

danku, heb de bieding gewonnen:P

En? Wat heb je gekocht?:wink:

Bijdrager
    EmuuuH

een horloge..

Bijdrager
    Napsju

Verkopen ze hier ook. Per kilo, met elk gewenst merkje er op. Breitling? Rolex? Gucci?

Moderator
    Pete.Z
    ”Lucas

Dit misschien?

http://equinux.com/us/products/isale/index.html

Dat is een programma om veilingen te maken/vorm te geven.

Poster bedoelt een sniper programma,zoals auction sniper.

Het kan werken,maar reken niet op 100% succes.

Bijdrager
    pcmarcel

:?
    Het gaat toch om het hoogste bod te krijgen volgens de topictitel.
    Goeie tip van Lucas.

Als hij het hoogste bod wil bieden dan is de tip van Steff het beste. Gewoon drie keer de normale waarde bieden en daar gaat echt niemand overheen. Wat niet wil zeggen dat je daadwerkelijk ook drie maal de waarde hoeft te betalen, je gaat gewoon altijd over een lager bod heen. Daar is geen programmaatje voor nodig.
    Ik heb wel gemerkt dat je maar beter het bedrag kan aangeven dat je er maximaal voor wilt betalen en er niet meer naar moet kijken voordat de veiling over is. Het is zo verleidelijk toch nog maar wat meer te bieden als je merkt dat er iemand een paar dollar boven je zit.

Bijdrager
    jspr
    ”Ma(r)cel”

Als hij het hoogste bod wil bieden dan is de tip van Steff het beste. Gewoon drie keer de normale waarde bieden en daar gaat echt niemand overheen. Wat niet wil zeggen dat je daadwerkelijk ook drie maal de waarde hoeft te betalen, je gaat gewoon altijd over een lager bod heen. Daar is geen programmaatje voor nodig.
    Ik heb wel gemerkt dat je maar beter het bedrag kan aangeven dat je er maximaal voor wilt betalen en er niet meer naar moet kijken voordat de veiling over is. Het is zo verleidelijk toch nog maar wat meer te bieden als je merkt dat er iemand een paar dollar boven je zit.

Volgens mij is het hoogste bod juist bindend op Ebay, dus die vlieger van Steff gaat niet op als iemand via het gerecht zijn gelijk wil halen. Dus een bod van €10.000, hoe onwaarschijnlijk ook, is dan ook bindend.

http://pages.ebay.nl/help/buy/buyer-auction.html

Bijdrager
    .Arne

Ja, maar eBay gaat altijd slechts één stap boven de hoogste. Dus als de reeks biedingen er zo uit ziet:

[code:1:6ce9e7efba]- 5
    – 10
    – 15
    – 20
    – …[/code:1:6ce9e7efba]

.. en dan bied jij 10.000 euro dan zal er slechts ’25’ geregistreerd worden.

Edit: Zie puntje 3 in dat document van jspr.

Bijdrager
    pcmarcel

:)
    Juistem.

Moderator
    Poezenbeest
    ”eBay”

Wanneer loop de veiling af (altijd in Pacific Time)?

Jongens toch… Derde persoon enkelvoud… is het daar ook al zo moeilijk?

Bijdrager
    Furia

Bieding is natuurlijk al afgelopen, maar Auction Sniper is ook een hele goede. Daar krijg je een paar credits bij aanmelden en verder kun je credits aanschaffen of verdienen door andere mensen lid te maken. Die moeten dan geloof ik aangeven dat jij ze hebt lid gemaakt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.